On 04/22/2012 10:27 PM, KEdas wrote: > 2012.04.22 18:36, CodeC rašė: >> kelios priezastys. pirma, tai dazu polimerizacijai reikalinga auksta, >> ~200C temperatura. tai pakeicia remo metalo savybes, nzn, as tikrai ne specas. nu pvz va ka ant greicio radau: Žemasis atleidimas atliekamas įkaitinus grūdintą plieną iki 150-250°C temperatūros. Atleidimo metu dalis anglies išsiskiria iš martensito ir sudaro karbidus. Tokia struktūra vadinama atleistuoju martensitu. Žemojo atleidimo tikslas - sumažinti grūdinant atsiradusius vidinius įtempimus taip, kad kuo mažiau suminkštėtų plienas. Dažniausiai tokie gaminiai gaminami iš anglingojo plieno. gal tai visu metalu neliecia. bet sakyt kad prie 200C nevyksta jokie pokyciai - labai jau drasu. ypac kai tas pasakymas irgi paremtas 'man atrodo'. as tai uzduosiu kitoki klausima - kodel remu gamintojai tada taip nedazo? juk, geriau, pigiau, ekologiskiau, greiciau. kodel automobiliu taip nedazo? > > Kokias gi plieno ar aliuminio savybes tokioje žemoje temperatūroje > galima pakeisti? Mano žiniomis pliene struktūriniai pokyčiai vyksta nuo > 300 laipsnių C, o aliuminyje jie nevyksta beveik iki lydymosi temperatūros.