o is kokio konkreciai plieno pagaminta rema ruosiamasi dazyti? "CodeC" <co@co.co> wrote in message news:jn1q26$25t$1@trimpas.omnitel.net... > > Žemasis atleidimas atliekamas įkaitinus grūdintą plieną iki 150-250°C > temperatūros. Atleidimo metu dalis anglies išsiskiria iš martensito ir > sudaro karbidus. Tokia struktūra vadinama atleistuoju martensitu. Žemojo > atleidimo tikslas - sumažinti grūdinant atsiradusius vidinius įtempimus > taip, kad kuo mažiau suminkštėtų plienas. Dažniausiai tokie gaminiai > gaminami iš anglingojo plieno. > > gal tai visu metalu neliecia. bet sakyt kad prie 200C nevyksta jokie > pokyciai - labai jau drasu. ypac kai tas pasakymas irgi paremtas 'man > atrodo'. > as tai uzduosiu kitoki klausima - kodel remu gamintojai tada taip nedazo? > juk, geriau, pigiau, ekologiskiau, greiciau. kodel automobiliu taip > nedazo? > >> >> Kokias gi plieno ar aliuminio savybes tokioje žemoje temperatūroje >> galima pakeisti? Mano žiniomis pliene struktūriniai pokyčiai vyksta nuo >> 300 laipsnių C, o aliuminyje jie nevyksta beveik iki lydymosi >> temperatūros. >