Tu nors viena nuoroda i savo saltini pateik. Bo dabar tik nedazo, nemiltuoja, tik automatai surinkineja... O visas pasaulis yra lochai nes daro atvikrsciai - kuo brangesnis daiktas, tuo mazesne partija, tuo daugiau rankinio darbo ideda. Gryztant del temperaturos - Dviracio remas ne rato guolis. Jo grudinimas ir atleidimas tikrai bus didesnis nei 200 laipsniu (jei is viso bus grudintas). Kitaip nuo gero smugio gali sutrupeti. http://en.wikipedia.org/wiki/Tempering#Quenched-steel On Mon, 23 Apr 2012 11:59:26 +0300, CodeC <co@co.co> wrote: > On 04/23/2012 11:55 AM, esquires. wrote: >> na kadangi ir tu nematavai, tai rodyk netrolinimo pavyzdi. > > tai parodziau. rimti remu gamintojai taip remu nedazo. apskritai > dviraciu remu net pigiu taip nedazo. nors naudoja automatizuotas linijas > kur imanoma. kur imanoma optimizuoti ir atpiginti gamyba ta ir daro. bet > remu krosnyse nekepa. > >> >> >> >> "CodeC"<co@co.co> wrote in message >> news:jn2sao$g0a$2@trimpas.omnitel.net... >>> >>> tu tikrai nematavai, tai gal ir netrolink. >>> >> >> >> > -- Using Opera's revolutionary email client: http://www.opera.com/mail/