Tema: Re: Dviracio "pakalibravimas"
Autorius: mirkt
Data: 2012-05-02 08:46:24
Kiaule Vore, ne tik tuos varžtukus reikia pasukinėt (H – aukščiausios 
pavaros pozicija, L – žemiausios pavaros pozicija).. Reik žiūrėt, ar 
pats permetėjas teisingai stovi ir (ko paprastai ir reikia) pareguliuot 
troso įtempimą..

Aš ir mėgstu pats dviračius krapštyt, bet stipinuoti/lyginti ratlankius 
vežu specialistams.. (pats lyginu tik karovninkams kaime.. :))

Siūlau Velokliniką:
http://www.veloklinika.lt/dviraciu-remonto-kainos/dviracio-remontas-profilaktika/

Sėkmės,
m.

2012.05.02 08:02, Kiaule voras rašė:
> Ka ten tiek reguliuoti ko negaletum pasidaryti pats. Ant kiekvieno
> perjungejo yra po 2 varzturs, pasiimi plius arba minus galva turinti
> atsuktuva ir sukineji. Besukinedamas isicinkinsi ka reguliuoja kiekvienas
> varztas ir susireguliuosi pats. Nuvalai didziuosius purvus, sutepi grandine
> ir zvigzdynes, priputi padugnes, patikrini stabdzius, jei reikia keiti
> kalades ir piriot.
> Autoforumieciams per zema aptarineti dviracius :D Idomu ka o.moto patartu :)