Kiaule Vore, ne tik tuos varžtukus reikia pasukinėt (H – aukščiausios pavaros pozicija, L – žemiausios pavaros pozicija).. Reik žiūrėt, ar pats permetėjas teisingai stovi ir (ko paprastai ir reikia) pareguliuot troso įtempimą.. Aš ir mėgstu pats dviračius krapštyt, bet stipinuoti/lyginti ratlankius vežu specialistams.. (pats lyginu tik karovninkams kaime.. :)) Siūlau Velokliniką: http://www.veloklinika.lt/dviraciu-remonto-kainos/dviracio-remontas-profilaktika/ Sėkmės, m. 2012.05.02 08:02, Kiaule voras rašė: > Ka ten tiek reguliuoti ko negaletum pasidaryti pats. Ant kiekvieno > perjungejo yra po 2 varzturs, pasiimi plius arba minus galva turinti > atsuktuva ir sukineji. Besukinedamas isicinkinsi ka reguliuoja kiekvienas > varztas ir susireguliuosi pats. Nuvalai didziuosius purvus, sutepi grandine > ir zvigzdynes, priputi padugnes, patikrini stabdzius, jei reikia keiti > kalades ir piriot. > Autoforumieciams per zema aptarineti dviracius :D Idomu ka o.moto patartu :)