tai vat ju ir nelieciau, o visa kita apsikeiciau. 2-3 begiai graziai jungias, tik kazhkaip i 1-a sunkokai persimeta, tai sakau gal geriau ishmanantis paziuretu :) Nors su mielu noru ir pats pasimokkinchiua jei kas parodytu :) -- Shlipsas 865920307 / Vilnius Subaru Impreza 2,0L '96 "neviernas" <nu@nu.com> wrote in message news:jnqmnp$egt$1@trimpas.omnitel.net... > nu tu varztuku, tai as neliesciau, jei jie veike pries puse metu.. uzteks > troso reguliavimo. > > > "mirkt" <mirkt@ne-sapnas.net> wrote in message > news:jnqhng$96m$1@trimpas.omnitel.net... >> Kiaule Vore, ne tik tuos varžtukus reikia pasukinėt (H – aukščiausios >> pavaros pozicija, L – žemiausios pavaros pozicija).. Reik žiūrėt, ar pats >> permetėjas teisingai stovi ir (ko paprastai ir reikia) pareguliuot troso >> įtempimą.. >> >> Aš ir mėgstu pats dviračius krapštyt, bet stipinuoti/lyginti ratlankius >> vežu specialistams.. (pats lyginu tik karovninkams kaime.. :)) >> >> Siūlau Velokliniką: >> http://www.veloklinika.lt/dviraciu-remonto-kainos/dviracio-remontas-profilaktika/ >> >> Sėkmės, >> m. >> >> 2012.05.02 08:02, Kiaule voras rašė: >>> Ka ten tiek reguliuoti ko negaletum pasidaryti pats. Ant kiekvieno >>> perjungejo yra po 2 varzturs, pasiimi plius arba minus galva turinti >>> atsuktuva ir sukineji. Besukinedamas isicinkinsi ka reguliuoja >>> kiekvienas >>> varztas ir susireguliuosi pats. Nuvalai didziuosius purvus, sutepi >>> grandine >>> ir zvigzdynes, priputi padugnes, patikrini stabdzius, jei reikia keiti >>> kalades ir piriot. >>> Autoforumieciams per zema aptarineti dviracius :D Idomu ka o.moto >>> patartu :) >> >> > >