Tema: Re: Dviracio "pakalibravimas"
Autorius: Shlipsas
Data: 2012-05-02 10:38:49
TAi ratu lyginima vaikystej stipinu pagalba lygindavau. dabar tai ir 
priemoniu neturiu ir gal zinios pasenusios :)

-- 

Shlipsas
865920307 / Vilnius
Subaru Impreza 2,0L '96



"Kiaule voras" <mano@maila.net> wrote in message 
news:jnqnqv$flb$1@trimpas.omnitel.net...
> A nu jo, apie stipinus pamirsau. Ju taip pat pats nereguliuociau.
>
> "mirkt" <mirkt@ne-sapnas.net> wrote in message 
> news:jnqhng$96m$1@trimpas.omnitel.net...
>> Kiaule Vore, ne tik tuos varžtukus reikia pasukinėt (H – aukščiausios 
>> pavaros pozicija, L – žemiausios pavaros pozicija).. Reik žiūrėt, ar pats 
>> permetėjas teisingai stovi ir (ko paprastai ir reikia) pareguliuot troso 
>> įtempimą..
>>
>> Aš ir mėgstu pats dviračius krapštyt, bet stipinuoti/lyginti ratlankius 
>> vežu specialistams.. (pats lyginu tik karovninkams kaime.. :))
>>
>> Siūlau Velokliniką:
>> http://www.veloklinika.lt/dviraciu-remonto-kainos/dviracio-remontas-profilaktika/
>>
>> Sėkmės,
>> m.
>>
>> 2012.05.02 08:02, Kiaule voras rašė:
>>> Ka ten tiek reguliuoti ko negaletum pasidaryti pats. Ant kiekvieno
>>> perjungejo yra po 2 varzturs, pasiimi plius arba minus galva turinti
>>> atsuktuva ir sukineji. Besukinedamas isicinkinsi ka reguliuoja 
>>> kiekvienas
>>> varztas ir susireguliuosi pats. Nuvalai didziuosius purvus, sutepi 
>>> grandine
>>> ir zvigzdynes, priputi padugnes, patikrini stabdzius, jei reikia keiti
>>> kalades ir piriot.
>>> Autoforumieciams per zema aptarineti dviracius :D Idomu ka o.moto 
>>> patartu :)
>>
>>
>
>