nu tu varztuku, tai as neliesciau, jei jie veike pries puse metu.. uzteks troso reguliavimo. "mirkt" <mirkt@ne-sapnas.net> wrote in message news:jnqhng$96m$1@trimpas.omnitel.net... > Kiaule Vore, ne tik tuos varžtukus reikia pasukinėt (H – aukščiausios > pavaros pozicija, L – žemiausios pavaros pozicija).. Reik žiūrėt, ar pats > permetėjas teisingai stovi ir (ko paprastai ir reikia) pareguliuot troso > įtempimą.. > > Aš ir mėgstu pats dviračius krapštyt, bet stipinuoti/lyginti ratlankius > vežu specialistams.. (pats lyginu tik karovninkams kaime.. :)) > > Siūlau Velokliniką: > http://www.veloklinika.lt/dviraciu-remonto-kainos/dviracio-remontas-profilaktika/ > > Sėkmės, > m. > > 2012.05.02 08:02, Kiaule voras rašė: >> Ka ten tiek reguliuoti ko negaletum pasidaryti pats. Ant kiekvieno >> perjungejo yra po 2 varzturs, pasiimi plius arba minus galva turinti >> atsuktuva ir sukineji. Besukinedamas isicinkinsi ka reguliuoja kiekvienas >> varztas ir susireguliuosi pats. Nuvalai didziuosius purvus, sutepi >> grandine >> ir zvigzdynes, priputi padugnes, patikrini stabdzius, jei reikia keiti >> kalades ir piriot. >> Autoforumieciams per zema aptarineti dviracius :D Idomu ka o.moto patartu >> :) > >