pjezo wrote: Tuos 10-20% gausi jei išnaudosi dujų oktaninį skaičių didindamas suspaudimo laipsnį. Kitaip tariant mechaniškai perdirbdamas variklį. Praktiškai reguliuoti gali tik uždegimo kampą. Tai ne taip efektyvu, kaip suspaudimo laipsnio didinimas. Jei nedėti visokių uždegimo korektorių, kampą reguliuoja tik variklio kompas. Jis nežino kokiu kuru maitinamas variklis ir informaciją gauna iš detonacijos daviklio. Tarkim variklį ilgai maitinam dujomis ir kompas visiškai prisiderina prie dujų oktaninio skaičiaus 110. Tikrai gali patvirtinti, kad persijungus į 15 vienetų mažesnio oktaninio skaičiaus kurą nebus jokios pastebimos detonacijos? Negirdėjau, kad kas būtų pastebėjęs. Todėl nemanau, kad varikliai efektyviai išnaudotų didesnį oktaninį skaičių. Kokius 20 kartų matavau kiek sunaudoju kuro važiuodamas iš Vilniaus į Klaipėdą ir atgal tik benzinu arba tik dujomis. Rezultatas: dujų sunaudoja maždaug 30% daugiau. Automobilis 2000 metų gamybos. > naujesniuose varikliuose nera tiesiogines grieztos priklauomybes tarp benzino/duju suvartojimo santykio ir ju kaloringumo. > senuose, kur variklio kompas negali ivertinti kuro oktaninio skaiciaus ir detonacijos ribos, bei pagal tai reguliuoti degimo ir kitu paramentru- tavo domenys butu beveik teisingi. > naujesniuose- neteisingi. > Todel kad LPG oktaninis skaicius yra 102-115 (priklauso nuo duju sudeties). > Kai pas mus vartojamo benzino 95-98. > Vat ir gaunam 10-20 proc perjus nuo 95 i LPG. > > > > "bomanz" <kazkur@taj.ten> wrote in message news:jojfn9$jr4$1@trimpas.omnitel.net... >> pjezo wrote: >> >> +30%. Maždaug tiek mažiau šilumos išskiria degdamas 1 litras dujų. >> >>> neteisingas klausimas. >>> pastacius normalia duju iranga ir ja sureguliavus- duju vartojimas = benzino sanaudos+10/20 proc. >>> Tad suzinai benzino sanaudas- ir zinosi atsakyma. >>> >>> >>> >>> "dz" <netikrasmailas@gmail.com> wrote in message news:jogt2m$22i$1@trimpas.omnitel.net... >>>> http://auto.plius.lt/skelbimai/nissan-pathfinder-4-0-l-visureigis-2250544.html >>>> >>>> dekui >>> >