pjezo wrote: Įtikinai :) Jei pasiseks, dujų naudos tik 10% daugiau. > Blogai supratai. > Praktiskai vis siuolaikiniai benzininiai varikliai turi gan auksta suspaudimo laipsni, 12 ar net daugiau. > Oro patekima regulioja skelende, neretai ji elektronine. > O butent paduodamas oro kiekis + kuros santykis+ suspaudimo laipsnis + oktaninis skaicius lemia tiek NK tiek detonacijos riba. > Ir su zemesnio oktano skaicium sklende atidaroma maziau, masiau kuro - rezultate - vel mazesnis/ar didesnis slegis suspauidimo ciklo gale. > Turim auksto oktano kura- skledne praveriama daugiau, daugiau oro, daugiau kuro, didesnis slegis, didesnis NK. > Tiek turbininiam tiek forsuotam siuolaikiniam veikie tie patys principai- tik turbininis variklis yra deforsuotas (su mazu suspaudimu laipniu) ir galutinis rezultatas pasiekiamas paduodant jau suslegta ora, o atmosferiniuose (su dideliu suspaudimo laipsniu) tai pasiekaima paduodant "praretinta" ora (atmosferiko kolike slegis mazesnis nei "lauke" ir sklendes atidarymas nuleme kiek jis skirsis). > > Tad naujesni auto sugeba isnaudoti tiek benzina su aukstesniu oktanu, tiek dujas. > Senesniem- nelabai pajausi skirtuma, 85, 95 ar 98 , ar net ir ta "sportini" 100+ oktano benza supylus.... > > "bomanz" <kazkur@taj.ten> wrote in message news:jom16m$h0n$1@trimpas.omnitel.net... >> pjezo wrote: >> >> Taip, su turbina tai mintis. Tai jei gerai supratau- jei turbinos nėra, 30% >> sunaudojimo padidėjimas neišvengiamas? >>