Del Ryanair (o ir kitu aviakompaniju) algu galima nesunkiai pasigooglinti: http://www.pilotjobsnetwork.com/jobs/Ryanair Del darbo salygu butu idomu kad tikrai zinantys, o ne speliojantys parasytu. As is visokiu neoficialiu pokalbiu ir nuogirdu turiu tokias zinias (nesakau, kad 100% tiesa). Ryanair turi savo bazes ivairiuose miestuose (tame tarpe ir Kaune). Bazese pastoviai "nakvoja" kazkiek lektuvu (Kaune berods 2), kurie pagal Rynair politika per diena turi atlikti po 2-3 skrydzius is bazes i kazkuri miesta ir atgal. Tai vat viena igula per diena ir atlieka po viena toki skrydi is bazes i kazkuri miesta ir atgal (nuskridus buna trumpas 25-30 minuciu sustojimas bagazui perkrauti ir keleiviams islipti - ilipti, kurio metu igula praktiskai neislipa is kabinos). Gryzus i baze igula keiciasi ir atlieka sekanti skrydi "pirmyn-atgal". Transatlantiniu skrydziu kaip zinom Ryanair neatlieka, bet ten jau grafikai visai kitokie. Pvz Lufthansa jeigu skrenda tarkim i USA (8-12 valandu skrydis) - viena igula nuskrenda ir lieka ten pora dienu ilsetis, kita gryzta tuo paciu lektuvu, t.y. pilotas atlikdamas transatlantini reisa namie nebuna 3-4 paras. Atitinkamai gryzes namo vel ilsisi kelias dienas ir atlieka sekanti skrydi. "Zigmas" <montag26@gmail.com> wrote in message news:joqu5f$gkk$1@trimpas.omnitel.net... > Kalba eina apie lektuvu pilotus, kurie tarkim dirba ryaner pilotu ir > skraido kaunas - londonas.