avarinis atvejis apsiriboja ne vien tik kai keleiviai "Sveika Marija" kalba ir lėktuvas į motulės žemės glėbį krenta. ten kaip kelių žemėlapis tik tarp debesų - pvz nepavykus nusileidimui, aprašomos instrukcijos kaip, iš kurios pusės reik kitą užėjimą daryti. ir info ten ne vien tik apie tašką A ir B, bet dar visokius aplinkinius, nes neaišku kas gali nutikti. šiaip tomai tokie neblogi - galima būtų ir apsiginti vakare tamsiam skersgatvy. dėl to ir terbos atitinkamos "MumZer" <zz@mumumba.zerg> wrote in message news:jotrhi$i2t$1@trimpas.omnitel.net... > Ta prasme? Jei avarinis atvejis - išsitraukia iš čemodano ir skaito > instrukcija? :D > > 2012.05.14 16:43, [nemielas] rašė: >> :D >> >> PS kaip Zigmas rašė - instrukcijos skrydžio, tupimo instrukcijos avariniu atveju ir pan. >> >> >> "VaidasB"<vaidas@nomail.com> wrote in message news:jor1kv$lpq$1@trimpas.omnitel.net... >>> Algą nu... >>> >>> On 14/05/2012 16:35, Yvl wrote: >>>> o ka jie nesiojasi tuose savo lagamineliuose? :) >>>> >>>> "Zigmas"<montag26@gmail.com> wrote in message news:joqu5f$gkk$1@trimpas.omnitel.net... >>>>> Kalba eina apie lektuvu pilotus, kurie tarkim dirba ryaner pilotu ir >>>>> skraido kaunas - londonas.