Idomiai jus cia skaiciuojat. Piloto darbas prasideda tada, kai jis prisiregistruoja el. budu atejes i darba, o darba baigia tada, kai issiregistruoja, o ne tada, kai laineri nutupdo ant zemes, kadangi nutupus jie dar pildo begales zurnalu apie visokius neskalndumus, uzsidegusias ar neuzsidegusias lemputes. O taip nutinka nuolat. As dabar tiksliai nebepamenu valandu skaiciaus, kiek pilotas gali dirbt, taciau tas laikas skaiciuojamas beveik sekundziu tikslumu. Uz pazeidimus aviakompanijos moka labai dideles baudas, jei tikrintojai tai pastebi. Apie uzdarbi. Jei gerai pamenu, airbaltic mokedavo boeing kapitonui gal kokius 20.000 litukais, Fokker kapitonas gauna gerokai maziau "va" parašė naujienų news:jor244$mlb$1@trimpas.omnitel.net... Is tasko i taska numina per pora val., ant zemes - pusvalandis max, jeigu skuba. "Zigmas" <montag26@gmail.com> parase naujienu pranesime:jor1o5$m3k$1@trimpas.omnitel.net... > On 2012.05.14 16:21, va wrote: >> Nemanau, greituoju budu jie ten viska daro. >> >>>>> >>>> >>>> >>> tai skaityk kokia 14 val is lektuvo neislipa >> >> > skrydis i prieki 3 val, atgal tas pats, jau 6 val, valanda tikrai > aikstelej prastovi, kol bagaza iskrauna, kuro uzpila, patikrina lektuva, > jau 7 val, dar vienas reisas tiek pat