nuo kalno vistiek geriau ant begio leistis. ir kad neprisimenu ne vieno tokio didesnio nusileidimo, tik viena pakilima, kai issukom is autostradu ir pavarem i kalnus serpantinu, nusileist jau teko kitu keliu ir nieko ispudingo, jei labai neleki, neskubi pukiausiai variklis susitvarko su letinimu i pakalne. Nors pasiziuret kiek liko stabdziu, nusiimt ratus paklibint, apziuret ar nieko nera nel itrukusio, prasitrynusio, sveika bet kuriuo atveju jei nesitingi. (karta taip netycia pamaciau kad pradejo atplysinet sakes - sailenbloko tvirtinimo prie kebulo vieta, ir be aiskios priezasties, toj vietoj korozijos zymiu nesimate) -- vyt/ / "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message news:jqvchl$kn6$1@trimpas.omnitel.net... > ausinima pasiziurek. Stabdzius - jei diskai ant ribos, kalades po puse - > pasikeisk, kad nuo kokio kalno neturetum staigmenos. > > > On 2012.06.09 10:43, [wilkas] wrote: >> Aeiu visiems u? patarimus. Auto nenaujas, 98' Peugeot 406, dyzelis, rida >> tuoj bus 300K. Gaila pakliuvo visai grabas, tai nupirk?s keieiau sankaba, >> remontuota pavaro de?e, variklis stipriai tvarkytas ir va?iuokle >> perrinkta. >> Po to kasmet vasara va?iavom a keliones (iki ?iol max. 2K km) ir ?iemet >> prie? menesiuka apie 1,5K ir viskas buvo OK. Tik kalnuotoj ar itin >> kar?toj >> vietovej dar neteko buti. >> >> "[wilkas]"<wilkasTRINTI@gmail.com> wrote in message >> news:jqtctv$dj0$1@trimpas.omnitel.net... >>> Ketinu nuva?iuot 5K km, link Kroatijos. Dir?ai, skysieai pakeisti ?iam >>> atstumui, ka dar sutikrint prie? keliaujant? Va?iuokle, stabd?iai, >>> amortikai, kas dar? >>> >> >> >