tai greičiausiai. Aušina elementariai erdvę po kapotu, kad nuo karštos turbos etc nepradėtų viskas ten tirpt. Nes jei koks elementarus atmosferikas tai nematau prasmės... On 2012.06.12 22:49, pjezo wrote: > 2,3 turbo, > hm, o tai susije? > > "Dainiushas"<skirdain@gmail.com> wrote in message news:jr860l$kc8$1@trimpas.omnitel.net... >> tai užbombintas turbavykas? >> >> On 2012.06.12 22:37, pjezo wrote: >>> kasdiena matau ir vazineju:) >>> negana to kad veikia tik isjungus varikli, tai dar ir buna kad isijungia pastovejus kuri laika kol variklis kartstas . ir atitinkami libdukai su perspejimais stiliuje- "demesio gali sisjungti bet kadan kai karstas". >>> o ispurskimas elektroninis. >>> >>> "Dainiushas"<skirdain@gmail.com> wrote in message news:jr7qpk$ap6$1@trimpas.omnitel.net... >>>> paprastai tas suveikia nuo kito daviklio, bent jau svyt'o minetose Audi. >>>> Ir tas daviklis ne antifrize, tiesiog orą po kapotu matuoja. Gi, >>>> užgesintų besisukančių jau seniai nebematau, prisimink kada pats matei. >>>> Tas buvo aktualu su mechaninėmis benzino įpurškimo sistemomis. >>>> >>>> >>>> On 2012.06.12 18:22, pjezo wrote: >>>>> na jau... >>>>> karsta diena nesi pastebejes sau stoviciu su uzianciu karlsonu? >>>>> nemazai tokiu kurios ir isjungus degima, jei tik T kontaktas sako "ble, karsta", karlsonas anam atsko "jbtvt, suksious kol tu atausi"... >>>>> >>>>> >>>>> >>>>> "Dainiushas"<skirdain@gmail.com> wrote in message news:jr6s5l$900$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>> taigi degimą išjungus išsijungia tie ventiliatoriai. Ar tu kame matai >>>>>> problemą? >>>>>> >>>>>> On 2012.06.12 10:26, svyt wrote: >>>>>>> tik sustojus reikia nepamirst atjungt saugikli, nes mikliai sodina akuma. >>>>>> >>>> >>