pas senas audi karštis išgarindavo benziną iš kažkur (karbo, ar kito b). ir tada sunkiai kurdavosi. tai nuo audi 100 šitas ir prasidėjo vėdinimas variklio erdvės užgesintai mašinai. On 2012.06.13 14:40, S54 wrote: > nu tai viskas normaliai, isjungus varikli sustoja antifrizo cirkuliacija, pakyla variklio > temperatura del silumos perdavimo is ikaitusiu vidiniu detaliu, > daviklis ijungia ventiliatoriu. Gal labai dideles prasmes ta daryti ir nera, gavosi netycia nes > konstruktoriai nesirupina kas ten vyksta po variklio isjungimo, bet galbut ivairus plastikai/guma > nelabai megsta per dideli karsti ir tai padaryta specialiai, kad veiktu karlsonas ir be degimo. > > "Igaliotinis" wrote in message news:jr9skd$427$1@trimpas.omnitel.net... > > naujiem visokiem trabiai taip, ir ash galima sakyt neatsimenu, kad mates > ishvis. bet lipdukas byloja apie butent apie ishjungta varikli >