na logikos yra tame ka sakai- pas mane dar priedo pati turbina stovi priekyje, netoli radiatoriaus, tad taip ir gaunasi- apipuciama ir pati turbina. "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message news:jr94go$7ld$1@trimpas.omnitel.net... > tai greičiausiai. Aušina elementariai erdvę po kapotu, kad nuo karštos > turbos etc nepradėtų viskas ten tirpt. Nes jei koks elementarus > atmosferikas tai nematau prasmės... > > On 2012.06.12 22:49, pjezo wrote: >> 2,3 turbo, >> hm, o tai susije? >> >> "Dainiushas"<skirdain@gmail.com> wrote in message news:jr860l$kc8$1@trimpas.omnitel.net... >>> tai užbombintas turbavykas? >>> >>> On 2012.06.12 22:37, pjezo wrote: >>>> kasdiena matau ir vazineju:) >>>> negana to kad veikia tik isjungus varikli, tai dar ir buna kad isijungia pastovejus kuri laika kol variklis kartstas . ir atitinkami libdukai su perspejimais stiliuje- "demesio gali sisjungti bet kadan kai karstas". >>>> o ispurskimas elektroninis. >>>> >>>> "Dainiushas"<skirdain@gmail.com> wrote in message news:jr7qpk$ap6$1@trimpas.omnitel.net... >>>>> paprastai tas suveikia nuo kito daviklio, bent jau svyt'o minetose Audi. >>>>> Ir tas daviklis ne antifrize, tiesiog orą po kapotu matuoja. Gi, >>>>> užgesintų besisukančių jau seniai nebematau, prisimink kada pats matei. >>>>> Tas buvo aktualu su mechaninėmis benzino įpurškimo sistemomis. >>>>> >>>>> >>>>> On 2012.06.12 18:22, pjezo wrote: >>>>>> na jau... >>>>>> karsta diena nesi pastebejes sau stoviciu su uzianciu karlsonu? >>>>>> nemazai tokiu kurios ir isjungus degima, jei tik T kontaktas sako "ble, karsta", karlsonas anam atsko "jbtvt, suksious kol tu atausi"... >>>>>> >>>>>> >>>>>> >>>>>> "Dainiushas"<skirdain@gmail.com> wrote in message news:jr6s5l$900$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>> taigi degimą išjungus išsijungia tie ventiliatoriai. Ar tu kame matai >>>>>>> problemą? >>>>>>> >>>>>>> On 2012.06.12 10:26, svyt wrote: >>>>>>>> tik sustojus reikia nepamirst atjungt saugikli, nes mikliai sodina akuma. >>>>>>> >>>>> >>> >