Tema: Re: Volve V70 d5 dingo katalizai....
Autorius: Biogas
Data: 2012-09-05 07:33:15
Neseniai buvo precedentas, kai bobule per teisma atsieme pinigus is perekupo
uz uzsleptus trukumus. Jei laiko ir ziniu yra galima bandyt...

"Vitas"  wrote in message news:k25dtk$2kd$1@trimpas.omnitel.net...

Man ne px. Ir ne tik dėl ekologijos, bet ir dėl labai nemalonaus garso.
O kad kainuoja, tai viskas gi kainuoja. Tai galėjo išimti ne tik kataliza,
bet ir pora purkštuku, stiklus, duris, turbiną, ir iš vis tada geriau
dalimis pardavinėti.
Bent jau duotų pasirinkti, pvz kaina mašinos x Lt, be katalizo x - 500LT, be
dar ko nors x-y Lt.