Tema: Re: Volve V70 d5 dingo katalizai....
Autorius: Renookas
Data: 2012-09-05 11:37:04
o toje reklamoje parasyta kad superkame is vaziuojanciu masinu isluptus
katalizatorius? jie neliepia lupti is vaizuojanciu.
Kaip ir kuusakoski neraso atneskite suliniu dangcius nuo gatviu surinktus
Lombardai nesako uztatyk vogtus daiktus
ir t.t.

"tranzoo"  parašė naujienų news:k26qap$ut0$1@trimpas.omnitel.net...

netaip supratai.

lombardai - neitema
metalu ir plastiku supirktuves - labai zalia ir teisinga

tuo tarpu katalizatoriaus islupimas is eksploatuojamo karucio - visai visai
nezalia.