Tema: Re: Volve V70 d5 dingo katalizai....
Autorius: VNO
Data: 2012-09-06 07:20:22
jo, Lenkijoje nera blogai.
bet nepamirsk - gerai ten kur musu nera.
todel pas jus KAune ir yra gera, nes manes ten nera ! :D

del katalizu - tai be reikalo cia bandai ryskinti kazkoki eilini bizni.
Cia tas pats jei dabar pradeti verkti del keliu statybos, seimo nariu automobiliu ar atsarginiu bmw detaliu cirkuliacijos rinkoje.

kai tik valdzia nores, kad nebutu vagami katalizai - tai ju ir ne vogs.

VNO