Tema: Re: Volve V70 d5 dingo katalizai....
Autorius: Arj
Data: 2012-09-05 11:30:16
saip visiskai nebutinai.
pvz perkant kokias stabdziu kaladeles, pasakius kad yra du variantai po 80lt ir po 30lt, jauciu
nemazai pasirinktu brangesni varianta, net jei jos ir butu to pacio gamintojo.
Bet tendencijos saip liudina - kaina ir kokybe - menkai tesusije dalykai, nes butent pardavimas
sudaro didziausia (savi)kainos dali, o ne gamyba.

"dpi"  parašė naujienų news:k26uvl$55r$1@trimpas.omnitel.net...

Taip dabar perekupai isima vidurius - pjauna is virsaus. Nes kai kurie pirkejai pasilenke ziuri ar
yra katalizatorius.
Idomiausia, kad jei bandysi perekupa perkalbeti, kad darytu tvarkingas masinas: svarbiausia
remontuotu kebula kokybiskai na ir pvz nekeistu akumu, padangu, katalizatoriu. Tai vistiek jis
irodys, kad taip neapsimoka: jei pastatysi turguje salia dvi masinas - viena sutvarkyta kuo pigiau,
o kita kokybiskai, pirkejas vistiek nupirks ta kuri pigesne. Ir aisku kad tiesos tame yra.
Matosi ir kitose prekybos vietose to pasekmes - dauguma produktu prastos kokybes, svarbu pigesni.