Tema: Re: Alfa romeo 156
Autorius: [nemielas]
Data: 2012-09-13 23:30:57
1.9 zyzlius pigesnis priežiūros prasme, bet 2.4 smagesnis su savo 5 kaušais. kuro sanaudos daug nesiskiria. Vilniuj centre sukinėjantis su 2.4 vasara tarp 8-9l gaunas. vidurkis kažkur tarp 6-7l. trasoj iki 6l palaikant ~120-130km/h greiti.
su 2.4 motoru vietos viduj nefontanai aplink visokius diržus, karteris toks savotiškai įdomus ir žemai stovi - teko jau kelis kartus virinti. dugno apsauga metalinė must-have. motoras sunkus tai jei kilometražas didelis apatinės pagalvės gali būti pasėdusios, teks pasikeisti. vidinės granatos pareina jei pagalvės laiku nepakeistos. 1.9 šitų bėdų neturi.
pakabą reik žiūrėti. priekyje double-wishbone tipo. viršutinės šakės sailentus apžiūrėti. jei šarnyras normalus tai sailentblokus galima atskirai pasikeisti. gale passive-steering'as - atkreipti dėmesį į reaktyvines svirtis (skersai auto keturios ant balkio galinio) ir išilgines svirtis.
realiai pakaba lepesnė dėl špygos dydžio sailentblokų - ant 159 jau taip normaliai padidino juos ;)
visa kita normaliai, genda tikrai ne daugiau nei kitos auto.

alfaklubas.lt forume gali pažėti visa tema yra ką žiūrėti prieš perkant


"Giedrius_Z" <giedriuszmuida@trintigmail.com> wrote in message news:k2s2ka$3oc$1@trimpas.omnitel.net...
> Sveiki,
> 
> po truputi dairausi naujos masinos, na ta prasme kitos. Kazkaip akys krypsta 
> linka alfos 156 dyzelines, gal kas turit kokios patirties ar seip galit 
> kazka bloga ar gero pasakyti apie si automobili.
> 
> Giedrius 
>