1.9 zyzlius pigesnis priežiūros prasme, bet 2.4 smagesnis su savo 5 kaušais. kuro sanaudos daug nesiskiria. Vilniuj centre sukinėjantis su 2.4 vasara tarp 8-9l gaunas. vidurkis kažkur tarp 6-7l. trasoj iki 6l palaikant ~120-130km/h greiti. su 2.4 motoru vietos viduj nefontanai aplink visokius diržus, karteris toks savotiškai įdomus ir žemai stovi - teko jau kelis kartus virinti. dugno apsauga metalinė must-have. motoras sunkus tai jei kilometražas didelis apatinės pagalvės gali būti pasėdusios, teks pasikeisti. vidinės granatos pareina jei pagalvės laiku nepakeistos. 1.9 šitų bėdų neturi. pakabą reik žiūrėti. priekyje double-wishbone tipo. viršutinės šakės sailentus apžiūrėti. jei šarnyras normalus tai sailentblokus galima atskirai pasikeisti. gale passive-steering'as - atkreipti dėmesį į reaktyvines svirtis (skersai auto keturios ant balkio galinio) ir išilgines svirtis. realiai pakaba lepesnė dėl špygos dydžio sailentblokų - ant 159 jau taip normaliai padidino juos ;) visa kita normaliai, genda tikrai ne daugiau nei kitos auto. alfaklubas.lt forume gali pažėti visa tema yra ką žiūrėti prieš perkant "Giedrius_Z" <giedriuszmuida@trintigmail.com> wrote in message news:k2s2ka$3oc$1@trimpas.omnitel.net... > Sveiki, > > po truputi dairausi naujos masinos, na ta prasme kitos. Kazkaip akys krypsta > linka alfos 156 dyzelines, gal kas turit kokios patirties ar seip galit > kazka bloga ar gero pasakyti apie si automobili. > > Giedrius >