Pats turėjęs tik su 156 V6/147 GTA, dabar vairuoju 159 2.4 Jtdm. Kiek žinau, 166 važiuoklė gerokai brangiau remontuojama, nes dalių ten daugiau, gali prireikt kompleksinio važiuoklės tvarkymo, nes jei keist "po šarnyrą/svirtį/traukutę", tai byra pastoviai. On 2012.09.17 17:02, Adas wrote: > O kame ten bedos? Vaziuokle? Kompai/davikliai/etc? Smagratis speju jau > plaukiojantis? Varikliai genda (purkstukai/generatoriai/etc)? > Ar tiesiog standartiskai viskas is eiles, bet brangiau, nei kitoms > > McAve <kamreiks@taspaklaus.lt> wrote in > news:k37986$lsn$1@trimpas.omnitel.net: > >> Jei biud?etiniam vartotojui 156 va?iuokles tvarkymas nervina, kad >> kainuoja 166 - ivaro i nevilti - nu b***, tokio ?udo daugiau gyvenime >> nepirksiu :) >> >> Bet tas pats galioja ir kitom stovyklom, pvz BMW E39 biud?etiniams >> pirkejams. Tiesa, ten lojalumas brand'ui buna didesnis ir daugiau >> "kencianciu tyliai" :D >> >> Jei rimtai, tai perkant tokios klases automobili, ypac i? turgaus - >> reik pasiruo?ti atitinkamoms i?laidoms triju nuliu zonoje. >> >> >> >> On 2012.09.17 16:19, Adas wrote: >>> Jo, prasau sita tema placiau, visai idomu butu :) >>> 2.4 jtd aisku >>> >> >