dar vairo kolonėlės per šalčius On 2012.09.17 17:16, McAve wrote: > Pats turėjęs tik su 156 V6/147 GTA, dabar vairuoju 159 2.4 Jtdm. > Kiek žinau, 166 važiuoklė gerokai brangiau remontuojama, nes dalių ten > daugiau, gali prireikt kompleksinio važiuoklės tvarkymo, nes jei keist > "po šarnyrą/svirtį/traukutę", tai byra pastoviai. > > On 2012.09.17 17:02, Adas wrote: >> O kame ten bedos? Vaziuokle? Kompai/davikliai/etc? Smagratis speju jau >> plaukiojantis? Varikliai genda (purkstukai/generatoriai/etc)? >> Ar tiesiog standartiskai viskas is eiles, bet brangiau, nei kitoms >> >> McAve <kamreiks@taspaklaus.lt> wrote in >> news:k37986$lsn$1@trimpas.omnitel.net: >> >>> Jei biud?etiniam vartotojui 156 va?iuokles tvarkymas nervina, kad >>> kainuoja 166 - ivaro i nevilti - nu b***, tokio ?udo daugiau gyvenime >>> nepirksiu :) >>> >>> Bet tas pats galioja ir kitom stovyklom, pvz BMW E39 biud?etiniams >>> pirkejams. Tiesa, ten lojalumas brand'ui buna didesnis ir daugiau >>> "kencianciu tyliai" :D >>> >>> Jei rimtai, tai perkant tokios klases automobili, ypac i? turgaus - >>> reik pasiruo?ti atitinkamoms i?laidoms triju nuliu zonoje. >>> >>> >>> >>> On 2012.09.17 16:19, Adas wrote: >>>> Jo, prasau sita tema placiau, visai idomu butu :) >>>> 2.4 jtd aisku >>>> >>> >> >