"galiu sau leisti" yra ne pinigu kiekio saskaitoje ivertinimas, o apribojimas galvoje. jei kalbame apie masini vartojima (ne apie koki nors entuziasta, kuris tikrai gali sau leisti naturalu laiva, bet domisi plastikiniais modeliais masteliu 1:100), tai nereikia knisti proto apie "galiu sau leisti masina uz 100, bet perku uz 50" - kol tau fengshui sutaupyti 50, tol sau leisti uz 100 negali. lygiai taip pat negali veikejai, kurie pasakoja "siaip tai galiu pirkti ir brangesni, bet pusmeciui nusipirkau ta golfuka, pavasari pirksiu atnaujinta modeli" - neuzdirba tam pusmeciui ir tiek. pinpalas, zinoma, bus koks buves, bet jo ilgio prezentacija itikinamai neatrodo (juolab, kad ir targetas turetu buti siek tiek kitas). i tema: yra teke skaityti toki teisinga issireiskima (ramiai, ne delfi komentuose) "elitas yra tie zmones, kurie negali sau leisti pirkti prekes su nuolaida". skaudziai pasisakyta, bet mintis labai taikli ir iskalbinga. "spakainas" <spakainas@mail.ru> wrote in message news:k43vdg$fjs$1@trimpas.omnitel.net... > Kažkoks tu kompleksuotas, rimtai. Kurioj vietoj čia kas pimpalą ilgina? > Kalbam apie protingą pinigų panaudojimą, nieko daugiau. Ir apie 15 metų > niekur nė žodžio - diskusija apie 2-3 metų <100k rida vs naują auto. Jei > tau nefengšui sėdėt kažkieno jau sėdėtoj sėdynėj, tai čia kitas klausimas, > bet prie ko čia pimpalo ilginimas, niekaip nesuprantu? > > Gerai, žiūrim dar iš kitos pusės - pajamos leidžia pirkt naują auto už > 100k - tame problemų nėra. Pasakyk nors vieną priežastį, kodėl aš privalau > taip ir pasielgt, kodėl negaliu imt naudotos auto o atlikusius tarkim 50k > investuot kitur? Pagal tave, mano piNpalas nuo to sutrumpės, nes visi > galvos, kad galiu sau leist tik tuos 50k automobiliui? Tau pačiam tai > neatrodo juokinga? >