na.. tada nurasom kad blizakai neteisingi buvo :D nes su konti 5 ant suvazineto sniego tai jauciuos kaip "begiais vaziuodamas" .. tiek posukis, tiek stabdymas ciki. nepamirstant aisku derancio atsargumo ziemos salygomis ... Kita vertus, jei yra teigiama patirtis su minimom dembicom- gal anos is ties labiau tinka prie tamstos marsrutu/yprociu? -- egis E39 530dA '00 Kaunas "Rimas" <rimas_m@delayahoo.de> wrote in message news:k4e42s$ac$1@trimpas.omnitel.net... > 2012.10.02 09:59, egis rašė: >> supratau >> principe- jei vazinejimas afaltu o ne supluktu lsniegu/ledu- tai tas >> skirtumas toks ir turi but- minkstos padangos "muilo" efekta tikrai turi >> ir >> suda ten ka primastysi :) kazkaip ypratau as prie jo, skant ismokau >> nebegalvoti apie jy :) Bet labiausiai nemalonus ziemos "fycersas"- >> ledosksniai stabdymo zonose prie sankryzu, kiemuose -vat ten geriau... ir >> tikrai nebuciau toks tikras "mazu skirtumu"kaip kad Dainiusas sako- galiu >> palygint tik su giminaicio panasiu e39, apautu dembica kietom padangom ir >> jo >> slidinejimais. bet tai velgi gausei subjektyvu ... >> > > Nu tai, kad man ant suplūkto sniego ir buvo debica geriau :) Gal ant > visiško plikledžio su švariais nordikais ir būtų skirtumas. Bet, kaip > dainiushas sako, jei yra sniego ar kokios pliurzės, tie smulkūs tarpeliai > užsikemša ir šūdas gaunasi. Bent taip atrodo. Prie didesnių šalčių ( > <15'C) berods jau nordikai normaliai pradėdavo dirbt. O prie mūsiškos > žiemos 0-15'C tai nežinau... > > Hm, pagal raštą berods debica frigo 2 buvo.. Nors ten visos tos frigo > panašios..