Ne, cia ne draudimo. Cia kalte teoremos, kuri teigia, jog draudimo rekomenduojamas servisas yra geriausia isheitis. Vytautas butent ja yra isikibes. "Linas Petkevičius" <linas@NONONOglservices.lt> wrote in message news:k82ehd$l6m$1@trimpas.omnitel.net... > Ir cia draudimo kalte? > > "Tomas" wrote in message news:k82cct$hu2$1@trimpas.omnitel.net... > > Kiek pastebejau, zhalos apskaiciavimo atvejais buna atskirai nurodyta > kiekviena detale - arba remontuotina, arba keistina. Bendradarbis > remontavosi draudiko rekomenduotam servise. Kapotas pvz.: apgadinimas > nedidelis, pataisoma. Tokia draudiko / serviso ishvada. Pataise. Po kiek > laiko susedo blynai. Ka turejo daryt bendradarbis tavo manymu? Zhmogus ne > prie technikos, plonybiu nezhino, ka ten keisti, ka shpakliuoti, jam pasake > "specai" - jis klauso, daro kaip jam sakoma. Iki avarijos turejo sveikutele > mashina, po avarijos ir po remonto - gaidi, matosi plika akim. Niekuo detas > zhmogus liko vis del to nukentejes. >