"Linas Petkevičius" <linas@NONONOglservices.lt> wrote in message news:k8cphp$tob$2@trimpas.omnitel.net... > > T.y. bandyti kazkokius apibendrinimus ish daugmaz 15.000 ivykiu per > paskutinius desimt metu neteko? Remiesi tik bishki didesnemis ziniomis apie > kelis servisus? Ka matytume ish tu 15000 ivykiu per 10 metu? a) gerai pataise; b) pataise; c) nepataise? Sakykim, teiginys a). Ish ko sprendi, kad pataisyta buvo gerai, koks gerumo kriterijus? Susirinko expertai, pershviete ir nustate, jog pataisyta puikiai? Ar tiesiog klientas ishvazhiavo ish serviso ir negrizho su pretenzijom? > > Ka shitie nihilistiniai pezalai turi bendro su teiginiu, kad draudikui > daroma blogiau? Pezalai ne nihilistiniai, o realistiniai. Tavo - nepagristai optimistiniai. Tavo argumentas optimizmui yra mazhdaug "juos renkasi draudikai, vadinasi tai patikimi servisai, kokybishkai dirba". O ash remiuosi tuo, kad ishmanau remonto technologijas, medziagas, zhinau kaip gali prichalturint, kaip nechalturint, kaip pagreitint, kaip sutaupyt, kaip padaryt kokybishkai. Gal neteigsi, jog draudiku servisai cinkuoja, svarkes vietas alavuoja, paruoshimo dazhymui cechuose pastoviai 18-20 laipsniu ir nera dregmes, uzhgruntuoja nelaidziais dregmei gruntais max 15 minuciu begyje po shlifavimo? O jei jie to nedaro, tai apie kokia cia kokybe kalbi? Max kokybe lyg turetu buti pas gamintoju igaliotuosius atstovus, kodel draudikas siulo remontuotis ne dyleriu servisuose, o taupo, ir siulo rinktis kazhkokias kontoreles keistais pavadinimais, kurios priesh 10 metu buvo eiliniais garazhnykais? > Pas draudiko skirtus medikus irgi turbut neitum - nes ten stengsis pagydyt > pigiau? Geriau paiimtum grynais? > a) eiciau pas tos srities specialista, o ne pas specialista, kuris yra geras tik draudimo kontoros nuomone, visiems atvejams; b) jei matyciau, jog cia tik eilinis pershalimas, geriau paimciau grynais, tada paimciau puslitri vodkes, pipiru, medaus, sukratyciau viska, ish ryto buciau sveikas kai agurkelis ir dar liktu pusantros shtukes.