as tokios teorijos nesilaikau. BTA nebuvo patenkinti kai buvo aiskiai pasakyta - varysiu i Autodina ir px ka siulot. ir tai ka tie zalistaiparase buvo px, servisas padare taip kaip turi buti - jokiu atkalinejimu, spkliavimu, nebt nekeiciamos vietos. servisas suderina samata ir jokiu bedu. o tai darbams manai garantijos nera? "Tomas" <info@nigeria.gov> wrote in message news:k82etq$lk5$1@trimpas.omnitel.net... > Ne, cia ne draudimo. Cia kalte teoremos, kuri teigia, jog draudimo > rekomenduojamas servisas yra geriausia isheitis. Vytautas butent ja yra > isikibes. > > "Linas Petkevičius" <linas@NONONOglservices.lt> wrote in message > news:k82ehd$l6m$1@trimpas.omnitel.net... >> Ir cia draudimo kalte? >> >> "Tomas" wrote in message news:k82cct$hu2$1@trimpas.omnitel.net... >> >> Kiek pastebejau, zhalos apskaiciavimo atvejais buna atskirai nurodyta >> kiekviena detale - arba remontuotina, arba keistina. Bendradarbis >> remontavosi draudiko rekomenduotam servise. Kapotas pvz.: apgadinimas >> nedidelis, pataisoma. Tokia draudiko / serviso ishvada. Pataise. Po kiek >> laiko susedo blynai. Ka turejo daryt bendradarbis tavo manymu? Zhmogus ne >> prie technikos, plonybiu nezhino, ka ten keisti, ka shpakliuoti, jam >> pasake >> "specai" - jis klauso, daro kaip jam sakoma. Iki avarijos turejo >> sveikutele >> mashina, po avarijos ir po remonto - gaidi, matosi plika akim. Niekuo >> detas >> zhmogus liko vis del to nukentejes. >>