"Tomas" wrote in message news:k8e3s9$hot$1@trimpas.omnitel.net... >Tie kas renkasi ne ish draudiko sarasho, turi tam tikrus kazhkokius tai >motyvus tokiam pasirinkimui. Pavyzdziui neukti galvos apie dalykus, kuriu neismano. > Tie kiti - nemazhas procentas yra tokiu, kurie zhino tik kur benzo, vandens uzhpilt, o ka daryt su 710 probke - jau nebelabai. >Jie neturi nei prioritetu, nei aishkios nuomones, i servisa gal niekad ir >nesikreiptu, jei ne draudiminis ivykis, naudoja auto tik kaip liepia >manualas, vazhiuoja kol pradeda girdetis koks nors itartinas garsas, >arba >kol sugriuna mashina, arba garantija baigiasi, jie gal net nezhino, kad >galima kita servisa pasirinkt, taigi draudikas sake ten remontuotis. >Tai ko jiems skustis? Nugi pataise. Nesakau kad visi, bet yra tokia >kategorija automobilistu, labai netgi gera tiksline grupe verslinykams. Nu taip - normalus klientas, ash irgi manau, kad toks esu daugelyje sriciu. >Tokius lengva maustyt. Ir pelninga. Ir su laiku - iprantama. Pataisei, ar >palikai nedodielka, ar kartu ir pagadinai - jiems priimtina, jie shypsosis, >paklausines ko nors aptakiai, jie sugrish ir vel mokes. Bet normaliai jo aptarnaut neapsimoka? Tikrai neteko matyt servisu, kur tokio diferencijavimo nera?