Jei gerai pamenu ten traukes ar kazkokios kitos pakabos detales bagazineje gulejo. Tad isitikinimais remti nelabai reikejo. "Pi." wrote in message news:k8qe99$bd4$1@trimpas.omnitel.net... esu beveik isitikines, kad varo mechanizmas veike:) ir cia tik gynybos budas. nesuprantu kaip galima butu tempti lanksciaja vilktimi , kad ir maza atstuma negalint pasukt ratu.. na bet buvo kaip buvo. ten ir daugiau pazeidimu. "Linas Petkevičius" <linas@NONONOglservices.lt> wrote in message news:k8qe2r$b7c$1@trimpas.omnitel.net... > Cia kitas atvejis, zinau ji. Velaknciosios autopriemones vairuotojas > atsako, kad velkama priemone butu galima valdyti. > > > "Pi." wrote in message news:k8qdp6$b00$1@trimpas.omnitel.net... > > http://webcache.googleusercontent.com/search?q=cache:1ZTOBwtrRtIJ:www.eteismai.lt/byla/79021/2K-151/2010%3Fword%3Dket+&cd=1&hl=lt&ct=clnk&gl=lt > > cia dar paskaityk, kai susuko i kaire ir zuvo nekaltas zmogus.. ir kas > sedo > i kalejima > > "Linas Petkevičius" <linas@NONONOglservices.lt> wrote in message > news:k8qdlp$at8$1@trimpas.omnitel.net... >> Nes kai kada ivykis gali buti ir del jo kaltes. Sakykim tave tempia gatve >> su intensyviu eismu, o tu staigiai susuki vaira į kaire. >> >> "LabaiNeSpauda" wrote in message >> news:k8qda1$aju$1@trimpas.omnitel.net... >> >> Va man is cia kyla klausimas, kam tada tempiamajam CA draudimas. >> >> >> "Linas Petkevičius" <linas@NONONOglservices.lt> wrote in message >> news:k8qcj2$a3j$1@trimpas.omnitel.net... >>> Kruva niaunsau - bendriu atveju tai butu tempiancio automobilio >>> vairuotojas. >>