realiai siuo atveju daugiau apsimoka, kad jis toliau ramiai dirbtu imoneje, nei per teismus is jo issireikalauti kazko :) daugiau uzdirbtu imonei kaip vairuotojas nei kaip skolininkas :) "razumas" <gie.kap@gmail.com_arba> wrote in message news:kvkivm$isl$1@trimpas.omnitel.net... > cia sistemoj skyle, jei irodysi (o tai sunkiai imanoma, nes darbo gincu > komisija ir teismai darbuotojo puseje), kad jis kaltas del sankabos, tai > 99 proc atveju stosi i gala po visu antstoliu, ir atsiiminesi po 20 Lt, > nuo minimalios algos kas menesi. > > viena atveji turiu su darbo gincu komisija, kada nors pasipasakosiu ar > verta veltis. > > -- > > razumas > "Igaliotinis" <nospam@spam.cl> wrote in message > news:kvke8q$dts$1@trimpas.omnitel.net... >> nu tai jei del pavaru garantijos nera tai vaira reik perauklet. >> >> "ramunas" <doobas@gmail.com> wrote in message >> news:kvk9op$86a$1@trimpas.omnitel.net... >>> cia jei jau uzklausineju apie furas tai dar pasidomesiu gal kas ka nors >>> zhino... >>> naujoms Volvoms nuo kokiu 2012 metu yra didziule beda SANKABA. jau koki >>> 10 sankabu esam pakeite kai rida nesiekia 20kkm... sudega kapitaliai >>> diskas. issikraupo diskatorius ir smagratis... itarimai kyla ant to, kad >>> vairas pradeda vaziuoti ne su 1 pavara. nu bet senesnioms budavo visai >>> px kokia ten pavara pradedi vaziuoti. >>> gal kas nors kitu problemu zhinote ? >>> P.S. garantija atfutbolina, nes ant situ masinu jau yra pastatytas >>> daviklis, kuris skaiciuoja kiek is kokiu pavaru pradedama vaziuoti. >>> > >