bet juokingiausia, kad keiasdešimt metų viskas buvo OK? :) O šiaip tai skaitau reiktų logus žiūrėt ne kai sudega sankaba, o po reiso. Ir skalbt po kokius 20Lt nuo algos už neteisingą perjungimą ar pajudėjimą. Garantuotai išmoktų greitai ir tingėt nustotų :) 8/29/2013 9:56 AM, LabaiNeSpauda rašė: > Yra vairu doru, bet yra, ir ko gero didesne dalis, pisdabolu durnu, > kuriems px, be to ir nesupranta, kad gadinasi. > Seda ir galvoja, kad 1 ir t.t. jungent, reikes daug mojuot su rankena. > Tada galvoja, o nx? Ima geriausiu atveju 3, blogiausiu 5 ir pradeda > vaziuot. > > > > "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message > news:kvmqpm$7s9$1@trimpas.omnitel.net... >> tai bet tai jei tokie protingi tie vilkikai, kad pasiėmus log'us >> galima mojuot ir rėkt, kad kaltas vairas, tai kodėl negali tiesiog >> tūpai nevažiuot iš vietos ta keturiolikta pavara? >> >> 8/29/2013 12:53 AM, jkf rašė: >>> slidus klausimas: ar bugovos ar nesugenda tik tinkamai naudojant. Jei >>> vairas pradeda vaziuot 2 auksta pavara pasikroves 24t ir daugiau, >>> klausimas, kiek dar kartu jis sugebes taip pajudet? Dar ir kitu niuansu >>> yra, kaip kaires kojos laikymas ant sankabos pedalo ir taip toliau. Nu >>> negamina siais laikais auto, kad 10 metu be remonto vaziuotu, viskas >>> tiksliai paskaiciuota :) >>> >>> "Night" <vkumpikas_delete_@gmail.com> wrote in message >>> news:kvkluj$lo6$1@trimpas.omnitel.net..., >>>> + dar negincyjamai sankabos bugovos kazkokios... >>> >>> >> >