Nepigus logu istraukimas, nes tik pas kapitalista. Ideja uz baudavima gera. O seniau nebuvo tokiu galiu varinkeliu, tokiu svoriu ir pan. Pazek, kolchidos ar ne 12 tonu max buvo. "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message news:kvms17$8vn$1@trimpas.omnitel.net... > bet juokingiausia, kad keiasdešimt metų viskas buvo OK? :) > > O šiaip tai skaitau reiktų logus žiūrėt ne kai sudega sankaba, o po reiso. > Ir skalbt po kokius 20Lt nuo algos už neteisingą perjungimą ar pajudėjimą. > Garantuotai išmoktų greitai ir tingėt nustotų :) > > 8/29/2013 9:56 AM, LabaiNeSpauda rašė: >> Yra vairu doru, bet yra, ir ko gero didesne dalis, pisdabolu durnu, >> kuriems px, be to ir nesupranta, kad gadinasi. >> Seda ir galvoja, kad 1 ir t.t. jungent, reikes daug mojuot su rankena. >> Tada galvoja, o nx? Ima geriausiu atveju 3, blogiausiu 5 ir pradeda >> vaziuot. >> >> >> >> "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message >> news:kvmqpm$7s9$1@trimpas.omnitel.net... >>> tai bet tai jei tokie protingi tie vilkikai, kad pasiėmus log'us >>> galima mojuot ir rėkt, kad kaltas vairas, tai kodėl negali tiesiog >>> tūpai nevažiuot iš vietos ta keturiolikta pavara? >>> >>> 8/29/2013 12:53 AM, jkf rašė: >>>> slidus klausimas: ar bugovos ar nesugenda tik tinkamai naudojant. Jei >>>> vairas pradeda vaziuot 2 auksta pavara pasikroves 24t ir daugiau, >>>> klausimas, kiek dar kartu jis sugebes taip pajudet? Dar ir kitu niuansu >>>> yra, kaip kaires kojos laikymas ant sankabos pedalo ir taip toliau. Nu >>>> negamina siais laikais auto, kad 10 metu be remonto vaziuotu, viskas >>>> tiksliai paskaiciuota :) >>>> >>>> "Night" <vkumpikas_delete_@gmail.com> wrote in message >>>> news:kvkluj$lo6$1@trimpas.omnitel.net..., >>>>> + dar negincyjamai sankabos bugovos kazkokios... >>>> >>>> >>> >> >