[nemielas] wrote: > tai čia nieko keisto kad ritės pareina jei ten iš tarpelio tik pavadinimas > belikes. arba susuka pirmas papuolusias žvakes po ranka. kai žvaklaidžiai > buvo tai tik tie pareidavo - su ritėm pasidarė brangiau na tas tarpas nebuvo beprotiskai didelis, nepamenu koks tiskliai, koki 20-50% daugiau normos, bet prisideda kad vaziuojama ant duju, kuriom , rasoma, kad pramusht reikia didesnes itampos, ir tai matyt itakoja. statydavau po to iridines zvakes, tarpeli net sumazindavau- atitarnaudavo gerai, ir baigesi riciu sudegimai. statistika is 3-u riciu per 200tkm > > > "arulis" <aruliss_naikinti@gmail.com> wrote in message > news:l4o4fe$ten$1@trimpas.omnitel.net... >> Staska wrote: >> >>> >>> "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message >>> news:l4o26l$rnp$1@trimpas.omnitel.net... >>>> n�n kaip �itam, bet pas 1.8 �vak�s sujungtos po dvi nuosekliai, skierka >>>> skeliasi tame cilindre, kuriame yra sl�gis. >>> >>> Ar yra slegis ar ne, skierka skelia dviejuose cilindruose 1-4 ir 2-3. >> >> nichuja .toriskai taip, bet praktiskai buna kad neveikia ne 2, o tik 1-as >> cilindras. priezastis - galbut pramushta kazkur pati rite aukstos itampos >> apvijose, pvz arciau prie isvado vienai zvakei. >> >> teko 2 kartus susidurti. ant ford focus. speju dega/pramushama rite, del >> per didelio tarpo tarp zvakiu, kai pradejau dazniau ziureti tarpeli, >> baigesi problemos. >>