gal dar nuo masinos priklauso. cia reiktu statistikos ne is vienos ar keliu auto Saulius74901 wrote: > Per visus 240 t.km zvakes keiciau tris kart, dėjau tik original'ą ir > tarpelių nežiūrėjau niekad, ričių neteko keist, važinėta su dujom visą > laiką. > > "arulis" <aruliss_naikinti@gmail.com> wrote in message > news:l4o5b5$u73$1@trimpas.omnitel.net... >> [nemielas] wrote: >> >>> tai čia nieko keisto kad ritės pareina jei ten iš tarpelio tik >>> pavadinimas >>> belikes. arba susuka pirmas papuolusias žvakes po ranka. kai >>> žvaklaidžiai buvo tai tik tie pareidavo - su ritėm pasidarė brangiau >> na tas tarpas nebuvo beprotiskai didelis, nepamenu koks tiskliai, koki >> 20-50% daugiau normos, bet prisideda kad vaziuojama ant duju, kuriom , >> rasoma, kad pramusht reikia didesnes itampos, ir tai matyt itakoja. >> >> statydavau po to iridines zvakes, tarpeli net sumazindavau- >> atitarnaudavo gerai, ir baigesi riciu sudegimai. statistika is 3-u riciu >> per 200tkm >> >> >>> >>> >>> "arulis" <aruliss_naikinti@gmail.com> wrote in message >>> news:l4o4fe$ten$1@trimpas.omnitel.net... >>>> Staska wrote: >>>> >>>>> >>>>> "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message >>>>> news:l4o26l$rnp$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>> n�n kaip �itam, bet pas 1.8 �vak�s sujungtos po dvi nuosekliai, >>>>>> skierka >>>>>> skeliasi tame cilindre, kuriame yra sl�gis. >>>>> >>>>> Ar yra slegis ar ne, skierka skelia dviejuose cilindruose 1-4 ir 2-3. >>>> >>>> nichuja .toriskai taip, bet praktiskai buna kad neveikia ne 2, o tik >>>> 1-as >>>> cilindras. priezastis - galbut pramushta kazkur pati rite aukstos >>>> itampos >>>> apvijose, pvz arciau prie isvado vienai zvakei. >>>> >>>> teko 2 kartus susidurti. ant ford focus. speju dega/pramushama rite, >>>> del >>>> per didelio tarpo tarp zvakiu, kai pradejau dazniau ziureti tarpeli, >>>> baigesi problemos. >>>>