a nors auksines su svarovskiais - yra konkretus resursas ir keiti atėjus laikui. "arulis" <aruliss_naikinti@gmail.com> wrote in message news:l4o5b5$u73$1@trimpas.omnitel.net... > [nemielas] wrote: > >> tai čia nieko keisto kad ritės pareina jei ten iš tarpelio tik pavadinimas >> belikes. arba susuka pirmas papuolusias žvakes po ranka. kai žvaklaidžiai >> buvo tai tik tie pareidavo - su ritėm pasidarė brangiau > na tas tarpas nebuvo beprotiskai didelis, nepamenu koks tiskliai, koki > 20-50% daugiau normos, bet prisideda kad vaziuojama ant duju, kuriom , > rasoma, kad pramusht reikia didesnes itampos, ir tai matyt itakoja. > > statydavau po to iridines zvakes, tarpeli net sumazindavau- atitarnaudavo > gerai, ir baigesi riciu sudegimai. statistika is 3-u riciu per 200tkm > > >> >> >> "arulis" <aruliss_naikinti@gmail.com> wrote in message >> news:l4o4fe$ten$1@trimpas.omnitel.net... >>> Staska wrote: >>> >>>> >>>> "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message >>>> news:l4o26l$rnp$1@trimpas.omnitel.net... >>>>> n�n kaip �itam, bet pas 1.8 �vak�s sujungtos po dvi nuosekliai, skierka >>>>> skeliasi tame cilindre, kuriame yra sl�gis. >>>> >>>> Ar yra slegis ar ne, skierka skelia dviejuose cilindruose 1-4 ir 2-3. >>> >>> nichuja .toriskai taip, bet praktiskai buna kad neveikia ne 2, o tik 1-as >>> cilindras. priezastis - galbut pramushta kazkur pati rite aukstos itampos >>> apvijose, pvz arciau prie isvado vienai zvakei. >>> >>> teko 2 kartus susidurti. ant ford focus. speju dega/pramushama rite, del >>> per didelio tarpo tarp zvakiu, kai pradejau dazniau ziureti tarpeli, >>> baigesi problemos. >>>