tada man nepasiseke prie 160 k viena zafira turiu su emuliatoriumi. viskas su ja gerai -- razumas "kef" <k@k.lt> wrote in message news:l5rie1$uje$1@trimpas.omnitel.net... > nuo kokiu 300kkm. > > "booraz" <info@one.lt> wrote in message > news:l5r3me$klb$1@trimpas.omnitel.net... >> Taip zafira A. >> >> Ties kokia rida tas EGR jau gali nudvesti? Na 300lt ne kosmosas. O tas >> EGR emuliatorius itakoja kuro sanaudas, trauka ar dar ka? Ar jis >> identiskai dirba kaip ir orginalus EGR? >> >> Del grandines tai dar turetu buti ramu keliems metams. >> >> Dar klausimas, ant jos galima mauti 15 ratus? Nes dabar R17. >> >> -- >> booraz >> >> >> finito wrote: >> >>> museit bus Zafira A dar? >>> 2.2 dyzelyje daugiausia problemu su EGR voztuvu. Isdyla asele, tada >>> strigineja, uzdega check engin lempuke. Naujas virs 1200 Lt . Naudotu >>> nelabai rasi, arba rasi tokius pat sudilusius. Pasidare populiaru >>> deti EGR emuliatorius, tas biski pigiau, tik 300 Lt :) >>> >>> Dar ten is brangesniu malonumu yra grandine (jei jau atejo laikas >>> keisti), kaina bbz. Iki kokiu 300 Kkm turetu originaline atlaikyti. >>> >>> Daugiau nieko problematisko nepastebejau. Tepalus keisk kas 10 Kkm, >>> tai turba laikys. >>> >>> >>> "booraz" <info@one.lt> wrote in message >>> news:l5lpgg$ckf$1@trimpas.omnitel.net... >>> > 2005 zafira >>> > 2.2 L Y22DTR I4 (diesel) >>> > 125 AG (92kW) >>> > >>> > Ko nemalonaus galima tiketis? >>> > Kaip pats auto komfortas? >>> > >>> > Aciu. >>> > >>> > -- booraz >