Pvz mano sabe su 2.2 TiD pradejo retkarciais strigineti apie 190 Kkm. Pasireiksdavo tiktai autostrados rezime vaziuojant virs 120/h. Periodiskas EGR isemimas kas 3-4 men ir pravalymas kazkiek padeda. Butu dzin ta lempute jei neapribotu apsuku iki max 2200 rpm. Lenkimo metu nefainiausia kai galia dingsta... "razumas" <gie.kap@gmail.com_arba> wrote in message news:l5so3v$htm$1@trimpas.omnitel.net... > tada man nepasiseke prie 160 k > > viena zafira turiu su emuliatoriumi. viskas su ja gerai > > -- > > razumas > "kef" <k@k.lt> wrote in message news:l5rie1$uje$1@trimpas.omnitel.net... >> nuo kokiu 300kkm. >> >> "booraz" <info@one.lt> wrote in message >> news:l5r3me$klb$1@trimpas.omnitel.net... >>> Taip zafira A. >>> >>> Ties kokia rida tas EGR jau gali nudvesti? Na 300lt ne kosmosas. O tas >>> EGR emuliatorius itakoja kuro sanaudas, trauka ar dar ka? Ar jis >>> identiskai dirba kaip ir orginalus EGR? >>> >>> Del grandines tai dar turetu buti ramu keliems metams. >>> >>> Dar klausimas, ant jos galima mauti 15 ratus? Nes dabar R17. >>> >>> -- >>> booraz >>> >>> >>> finito wrote: >>> >>>> museit bus Zafira A dar? >>>> 2.2 dyzelyje daugiausia problemu su EGR voztuvu. Isdyla asele, tada >>>> strigineja, uzdega check engin lempuke. Naujas virs 1200 Lt . Naudotu >>>> nelabai rasi, arba rasi tokius pat sudilusius. Pasidare populiaru >>>> deti EGR emuliatorius, tas biski pigiau, tik 300 Lt :) >>>> >>>> Dar ten is brangesniu malonumu yra grandine (jei jau atejo laikas >>>> keisti), kaina bbz. Iki kokiu 300 Kkm turetu originaline atlaikyti. >>>> >>>> Daugiau nieko problematisko nepastebejau. Tepalus keisk kas 10 Kkm, >>>> tai turba laikys. >>>> >>>> >>>> "booraz" <info@one.lt> wrote in message >>>> news:l5lpgg$ckf$1@trimpas.omnitel.net... >>>> > 2005 zafira >>>> > 2.2 L Y22DTR I4 (diesel) >>>> > 125 AG (92kW) >>>> > >>>> > Ko nemalonaus galima tiketis? >>>> > Kaip pats auto komfortas? >>>> > >>>> > Aciu. >>>> > >>>> > -- booraz >> > >