On Sun, 01 Dec 2013 14:44:50 +0200, Icetom wrote: >> is medzio, bet nieko tokio, pasitaisysi :) > > Nenusišnekėk. Octavia'jų originalūs diskai laisvai virš 100 k atlaiko. O > čia galiniai atrodė kaip 10-ties metų senumo mašinoje su velniai žino > kokia rida: aptrupėję kraštai, metalo ir ne kažkas likę. Dėl priekinių > dar suprantu, visko gali būti, bet kai galinių toks stovis... Pirmą > kartą taip susiduriu su ant tiek taupymu iš gamintojo pusės stabdžių > diskų kokybei. Cool stovio vertinimo kriterijai, pagal "moksliskuma" nedaug atsilieka nuo ZZZ raidziu VIN'e :) Visu pirma, diskai dyla ne nuo kilometru o nuo stabdymo. 300km autostrada i pasaulio krasta yra toli grazu ne tas pats kas 300km per vilniaus kamscius. Antra - golpas pradedant nuo IV yra zinomas galiniu stabdziu rijikas, t.y. jie jei tvarkingi ir nestringa tai paprastai laiko trumpiau uz priekinius. Tas pats galioja ir jo sesei dvynei oktavijai. Apskritai, kuo masina labiau advanced tuo labiau ji naudoja galinius stabdzius. Anksciau kai nebuvo geru ABS, ESP etc, inzinieriai bijojo pernelyg stabdyt galine asim, nes galima labai skaudziai prisizaist. Todel paprastai stabdymo jega buvo dalijama mazdaug 80:20 priekiniu naudai. Pas RWD masinas kiek daugiau i gala, pas FWD kiek maziau. Galiniai stabdziai (jei diskiniai) nuo tokio rezimo amzinai uzkirmydavo ir isvis nustodavo veikt. Pvz mano bnv galiniai irgi laiko kazkas trumpiau uz priekinius. Galiniai originalus taip mazdaug 40tkm, priekiniai originalus taip gal kokius 50tkm. Ir vienas diskas atlaiko mazdaug pusantros kaladeles, t.y. iki leidziamo minimumo buvo like gal 0.5mm "mesos". Kitaip tariant, reikia keist kartu arba liksi su nudilusiais diskais ir dar gerom kaladem. -- kthxbai.