pradedat, kad ant 20mm diskų prie pabaigos esant kaladėms, paspaudus "išsivers" stūmokliai iš cilindrų ir baigiant, kad stabdant nuo 200km/h prie kokių 100km/h diskai jau pasieks kritinę temperatūrą. Na ir visokie tarpiniai variantai kaip girdėta istorija, nupuvo aušinimo pertvaros, pastabdžius disku pusės prasisuko ir sukrito viena į kitą. Kadangi atleist ir antrą kartą paspaust pedalą paprastai nebūna kada, kelionė labai tikėtina, kad baigsis kitos automobilio subinėje. Jei tik tiek. Ple nesuprantu. Kai šiaip trolinant, tai važinėt su visokiais pasatais nelygis, nekomfortas ir blablabla visokie, reikia brangių ir ahujenų mašinų. Bet ant stabdžių sutaupyt tai jau zajebys. Neskaitant, kad garažo Vasios nuomonė svaresnė nei automobilio gamintojo..... On 2013.12.04 12:45, spakainas wrote: > Na gerai, o dabar taip normaliai - kas aCitiks, jei bus ne 24, o, tarkim > 22 ar 20 mm? Turiu maumeny, jei staPdant nemuša ir nevibruoja, abi pusės > stabdo vienodai tai tipo kaip ir px? Nu čia kaip ir su stabdžių skysčiu > - mol reikia kas kažkiek ten metų keist, bet niekas nekeičia ir viskas > ok :E > > 2013.12.04 11:36, Dainiushas rašė: >> būtent taip ir atrodo :) >> >> 26mm naujo, minimalus 24mm. Čia priekiui. >> >> galas 10/9