On Sun, 01 Dec 2013 18:34:12 +0200, Icetom wrote: >> Cool stovio vertinimo kriterijai, pagal "moksliskuma" nedaug atsilieka >> nuo ZZZ raidziu VIN'e :) > >>Visu pirma, diskai dyla ne nuo kilometru o nuo stabdymo. > > Gerai, kad parašei nežinojau šito :D. Kadangi, dar neteko matyti mašinos > kompo, kur rodytų kiek kartų stabdyta, man ir toliau atskaitos taškas > yra kilometražas. Jo, labai intelektuali pozicija. Dar kaip atskaitos taska gali pasirinkt isores temperatura. >>Antra - golpas pradedant nuo IV yra zinomas galiniu stabdziu rijikas, > > Be je prisiminiau. Visos galinės trinkelės nudilusios įstrižai :). Kuria prasme? Tipo buvo issokinejusios is suportu? >>Apskritai, kuo masina labiau advanced tuo labiau ji naudoja galinius >>stabdzius. > > Apie kokius pažangius elektroninius pagalbininkus galima kalbėti kalbant > apie kibirinę Fabia, kur tėra ABS ir svoris jos tik 1,1 t. Nemanau, kad > ją reiktų lyginti su BMW 3 (1,5 t) ar 5 (2 t)... Pas bnv ir kaladeles su diskais atitinkamai masyvesnes. Tai kodel nepalyginus? >> Pvz mano bnv galiniai irgi laiko kazkas trumpiau uz priekinius. >> Galiniai originalus taip mazdaug 40tkm, priekiniai originalus taip gal >> kokius 50tkm. > > Tavo atvejis visiškai nelygintinas dėl tavo pačio minėtų saugumo > sistemų, > kurių pagrindas ratų pristabdymas atitinkamu metu. Tad visai tikėtina, > kad diskai dyla greičiau. Bet kai kalbame apie paprastą mechaninį kibirą > ir dar nedidelio svorio pagal šiuolaikinius "standartus"... Mano bnv ar minetas 4 guolis siuo poziuriu yra toks pat kibiras kaip ir tavo. Dar net kibiresnis, bo jau 13 metu. -- kthxbai.