nu man tai kazkaip diskai kartu sudylantys su kaladelem tai nei sis tei tas (apie sporta nesneku), imho, arba diskai lievi, arba kaladeles metalines... "padugne" <padugne@home.lan> wrote in message news:l7fga3$a3n$1@trimpas.omnitel.net... > On Sun, 01 Dec 2013 14:44:50 +0200, Icetom wrote: > >>> is medzio, bet nieko tokio, pasitaisysi :) >> >> Nenusišnekėk. Octavia'jų originalūs diskai laisvai virš 100 k atlaiko. O >> čia galiniai atrodė kaip 10-ties metų senumo mašinoje su velniai žino >> kokia rida: aptrupėję kraštai, metalo ir ne kažkas likę. Dėl priekinių >> dar suprantu, visko gali būti, bet kai galinių toks stovis... Pirmą >> kartą taip susiduriu su ant tiek taupymu iš gamintojo pusės stabdžių >> diskų kokybei. > > Cool stovio vertinimo kriterijai, pagal "moksliskuma" nedaug atsilieka > nuo ZZZ raidziu VIN'e :) > > Visu pirma, diskai dyla ne nuo kilometru o nuo stabdymo. 300km autostrada > i pasaulio krasta yra toli grazu ne tas pats kas 300km per vilniaus > kamscius. > > Antra - golpas pradedant nuo IV yra zinomas galiniu stabdziu rijikas, > t.y. jie jei tvarkingi ir nestringa tai paprastai laiko trumpiau uz > priekinius. Tas pats galioja ir jo sesei dvynei oktavijai. > > Apskritai, kuo masina labiau advanced tuo labiau ji naudoja galinius > stabdzius. Anksciau kai nebuvo geru ABS, ESP etc, inzinieriai bijojo > pernelyg stabdyt galine asim, nes galima labai skaudziai prisizaist. > Todel paprastai stabdymo jega buvo dalijama mazdaug 80:20 priekiniu > naudai. Pas RWD masinas kiek daugiau i gala, pas FWD kiek maziau. > Galiniai stabdziai (jei diskiniai) nuo tokio rezimo amzinai uzkirmydavo > ir isvis nustodavo veikt. > > Pvz mano bnv galiniai irgi laiko kazkas trumpiau uz priekinius. Galiniai > originalus taip mazdaug 40tkm, priekiniai originalus taip gal kokius > 50tkm. Ir vienas diskas atlaiko mazdaug pusantros kaladeles, t.y. iki > leidziamo minimumo buvo like gal 0.5mm "mesos". Kitaip tariant, reikia > keist kartu arba liksi su nudilusiais diskais ir dar gerom kaladem. > > -- > kthxbai.