Nu jei tepalo keitimas nepades tai bandysiu ziureti toliau, bet pora kilometru nepakanka tikrai, pakureni 10-15 min, tada koki 10 km mieste nuvaziuoju, va tai tada jau gali sakyti, kad junginejasi su viena ranka pakankamai lengvai. -- booraz On 2014.01.21 13:57, RD wrote: > Naudojamas ukyje toks pats automobilis > > Beda troselyje , i ji patenka dregme ir uzsala > > Jei yra variklio apsauga ir nenardai po gilesnes balas tai ta problema > kaip ir neiskyla. Pvz pas mane 2 ziemas uzsaldavo(variklio apsaugos > nebuvo) , dabar 2 ziemas jau neuzsala nors nieko nedariau(tik variklio > apsauga uzdejau) > > Geriausia kai salta pries parkuojantis nakciai apsisukti is kart ir > palikti imesta 2 pavara , pavaziavus pora kilometru atsyla > > Naujas troselis apie 500 LTL jei teisingai pamenu > > > > > > > On 2014.01.21 10:47, booraz wrote: >> Atejus salciams (-15,-10), labai sunkiai jungiasi pavaros kol nepasyla >> variklis. Pasilimo laikas 15 min kaip minimum. Uzkurus ryte is vis neina >> praktiskai isjungti pirmo begio. Turi su dviem rankom perjungti i >> laisva. Gal kas gali papasakoti apie ta begiu perjungimo mechanizma, >> kiek yra realu, kad jis uzsala, sustingsta? Ar ten tie troseliai >> kazkokiam tai skystyje ar tiesiog plastikiniuose vamzdeliuose? >> >> Toks trosas eina nuo raciago iki dezes: >> http://manodalys.lt/product.php?id_product=1084220045 >> >> Citroen Xsara Picasso, 2000 m., HDI. >> -- >> booraz >