Tema: Re: Pavarų perjungimas uzkurus ryte
Autorius: booraz
Data: 2014-01-21 14:13:31
Nu jei tepalo keitimas nepades tai bandysiu ziureti toliau, bet pora 
kilometru nepakanka tikrai, pakureni 10-15 min, tada koki 10 km mieste 
nuvaziuoju, va tai tada jau gali sakyti, kad junginejasi su viena ranka 
pakankamai lengvai.

--
booraz

On 2014.01.21 13:57, RD wrote:
> Naudojamas ukyje toks pats automobilis
>
> Beda troselyje , i ji patenka dregme ir uzsala
>
> Jei yra variklio apsauga ir nenardai po gilesnes balas  tai  ta problema
> kaip ir neiskyla. Pvz pas mane 2 ziemas uzsaldavo(variklio apsaugos
> nebuvo) , dabar 2 ziemas jau neuzsala nors nieko nedariau(tik variklio
> apsauga uzdejau)
>
> Geriausia kai salta pries parkuojantis nakciai apsisukti is kart ir
> palikti imesta 2 pavara , pavaziavus pora kilometru atsyla
>
> Naujas troselis apie 500 LTL jei teisingai pamenu
>
>
>
>
>
>
> On 2014.01.21 10:47, booraz wrote:
>> Atejus salciams (-15,-10), labai sunkiai jungiasi pavaros kol nepasyla
>> variklis. Pasilimo laikas 15 min kaip minimum. Uzkurus ryte is vis neina
>> praktiskai isjungti pirmo begio. Turi su dviem rankom perjungti i
>> laisva. Gal kas gali papasakoti apie ta begiu perjungimo mechanizma,
>> kiek yra realu, kad jis uzsala, sustingsta? Ar ten tie troseliai
>> kazkokiam tai skystyje ar tiesiog plastikiniuose vamzdeliuose?
>>
>> Toks trosas eina nuo raciago iki dezes:
>> http://manodalys.lt/product.php?id_product=1084220045
>>
>> Citroen Xsara Picasso, 2000 m., HDI.
>> --
>> booraz
>