tepalu keitimas tikrai ne prie ko cia, Del atsilimo laiko : pas mane 1,6 HDi tai gal ismetimo vamzdis kitaip islankstytas ir jis arciau to troso eina , nes zmonai uztekdavo 5-8 minutes pabirbinti su isminta sankaba ir jau su moteriskom rankom istengdavo perjungti pavaras. On 2014.01.21 14:13, booraz wrote: > Nu jei tepalo keitimas nepades tai bandysiu ziureti toliau, bet pora > kilometru nepakanka tikrai, pakureni 10-15 min, tada koki 10 km mieste > nuvaziuoju, va tai tada jau gali sakyti, kad junginejasi su viena ranka > pakankamai lengvai. > > -- > booraz > > On 2014.01.21 13:57, RD wrote: >> Naudojamas ukyje toks pats automobilis >> >> Beda troselyje , i ji patenka dregme ir uzsala >> >> Jei yra variklio apsauga ir nenardai po gilesnes balas tai ta problema >> kaip ir neiskyla. Pvz pas mane 2 ziemas uzsaldavo(variklio apsaugos >> nebuvo) , dabar 2 ziemas jau neuzsala nors nieko nedariau(tik variklio >> apsauga uzdejau) >> >> Geriausia kai salta pries parkuojantis nakciai apsisukti is kart ir >> palikti imesta 2 pavara , pavaziavus pora kilometru atsyla >> >> Naujas troselis apie 500 LTL jei teisingai pamenu >> >> >> >> >> >> >> On 2014.01.21 10:47, booraz wrote: >>> Atejus salciams (-15,-10), labai sunkiai jungiasi pavaros kol nepasyla >>> variklis. Pasilimo laikas 15 min kaip minimum. Uzkurus ryte is vis neina >>> praktiskai isjungti pirmo begio. Turi su dviem rankom perjungti i >>> laisva. Gal kas gali papasakoti apie ta begiu perjungimo mechanizma, >>> kiek yra realu, kad jis uzsala, sustingsta? Ar ten tie troseliai >>> kazkokiam tai skystyje ar tiesiog plastikiniuose vamzdeliuose? >>> >>> Toks trosas eina nuo raciago iki dezes: >>> http://manodalys.lt/product.php?id_product=1084220045 >>> >>> Citroen Xsara Picasso, 2000 m., HDI. >>> -- >>> booraz >>