Tema: Re: Pavarų perjungimas uzkurus ryte
Autorius: DK
Data: 2014-01-21 14:51:08
Tai zmogus sako, kad tokia pacia auto naudoja ir tokia pati beda buvo, 
tai 100% trosas. Bet, kad tepala pakeitei, irgi nera blogai.

On 2014.01.21 14:13, booraz wrote:
> Nu jei tepalo keitimas nepades tai bandysiu ziureti toliau, bet pora
> kilometru nepakanka tikrai, pakureni 10-15 min, tada koki 10 km mieste
> nuvaziuoju, va tai tada jau gali sakyti, kad junginejasi su viena ranka
> pakankamai lengvai.
>
> --
> booraz
>
> On 2014.01.21 13:57, RD wrote:
>> Naudojamas ukyje toks pats automobilis
>>
>> Beda troselyje , i ji patenka dregme ir uzsala
>>
>> Jei yra variklio apsauga ir nenardai po gilesnes balas  tai  ta problema
>> kaip ir neiskyla. Pvz pas mane 2 ziemas uzsaldavo(variklio apsaugos
>> nebuvo) , dabar 2 ziemas jau neuzsala nors nieko nedariau(tik variklio
>> apsauga uzdejau)
>>
>> Geriausia kai salta pries parkuojantis nakciai apsisukti is kart ir
>> palikti imesta 2 pavara , pavaziavus pora kilometru atsyla
>>
>> Naujas troselis apie 500 LTL jei teisingai pamenu
>>
>>
>>
>>
>>
>>
>> On 2014.01.21 10:47, booraz wrote:
>>> Atejus salciams (-15,-10), labai sunkiai jungiasi pavaros kol nepasyla
>>> variklis. Pasilimo laikas 15 min kaip minimum. Uzkurus ryte is vis neina
>>> praktiskai isjungti pirmo begio. Turi su dviem rankom perjungti i
>>> laisva. Gal kas gali papasakoti apie ta begiu perjungimo mechanizma,
>>> kiek yra realu, kad jis uzsala, sustingsta? Ar ten tie troseliai
>>> kazkokiam tai skystyje ar tiesiog plastikiniuose vamzdeliuose?
>>>
>>> Toks trosas eina nuo raciago iki dezes:
>>> http://manodalys.lt/product.php?id_product=1084220045
>>>
>>> Citroen Xsara Picasso, 2000 m., HDI.
>>> --
>>> booraz
>>