Okay okay matau :) -- booraz On 2014.01.21 14:50, DK wrote: > Tai zmogus sako, kad tokia pacia auto naudoja ir tokia pati beda buvo, > tai 100% trosas. Bet, kad tepala pakeitei, irgi nera blogai. > > On 2014.01.21 14:13, booraz wrote: >> Nu jei tepalo keitimas nepades tai bandysiu ziureti toliau, bet pora >> kilometru nepakanka tikrai, pakureni 10-15 min, tada koki 10 km mieste >> nuvaziuoju, va tai tada jau gali sakyti, kad junginejasi su viena ranka >> pakankamai lengvai. >> >> -- >> booraz >> >> On 2014.01.21 13:57, RD wrote: >>> Naudojamas ukyje toks pats automobilis >>> >>> Beda troselyje , i ji patenka dregme ir uzsala >>> >>> Jei yra variklio apsauga ir nenardai po gilesnes balas tai ta problema >>> kaip ir neiskyla. Pvz pas mane 2 ziemas uzsaldavo(variklio apsaugos >>> nebuvo) , dabar 2 ziemas jau neuzsala nors nieko nedariau(tik variklio >>> apsauga uzdejau) >>> >>> Geriausia kai salta pries parkuojantis nakciai apsisukti is kart ir >>> palikti imesta 2 pavara , pavaziavus pora kilometru atsyla >>> >>> Naujas troselis apie 500 LTL jei teisingai pamenu >>> >>> >>> >>> >>> >>> >>> On 2014.01.21 10:47, booraz wrote: >>>> Atejus salciams (-15,-10), labai sunkiai jungiasi pavaros kol nepasyla >>>> variklis. Pasilimo laikas 15 min kaip minimum. Uzkurus ryte is vis >>>> neina >>>> praktiskai isjungti pirmo begio. Turi su dviem rankom perjungti i >>>> laisva. Gal kas gali papasakoti apie ta begiu perjungimo mechanizma, >>>> kiek yra realu, kad jis uzsala, sustingsta? Ar ten tie troseliai >>>> kazkokiam tai skystyje ar tiesiog plastikiniuose vamzdeliuose? >>>> >>>> Toks trosas eina nuo raciago iki dezes: >>>> http://manodalys.lt/product.php?id_product=1084220045 >>>> >>>> Citroen Xsara Picasso, 2000 m., HDI. >>>> -- >>>> booraz >>> >