Tema: Re: Pavarų perjungimas uzkurus ryte
Autorius: booraz
Data: 2014-01-21 14:58:13
Okay okay matau :)

--
booraz

On 2014.01.21 14:50, DK wrote:
> Tai zmogus sako, kad tokia pacia auto naudoja ir tokia pati beda buvo,
> tai 100% trosas. Bet, kad tepala pakeitei, irgi nera blogai.
>
> On 2014.01.21 14:13, booraz wrote:
>> Nu jei tepalo keitimas nepades tai bandysiu ziureti toliau, bet pora
>> kilometru nepakanka tikrai, pakureni 10-15 min, tada koki 10 km mieste
>> nuvaziuoju, va tai tada jau gali sakyti, kad junginejasi su viena ranka
>> pakankamai lengvai.
>>
>> --
>> booraz
>>
>> On 2014.01.21 13:57, RD wrote:
>>> Naudojamas ukyje toks pats automobilis
>>>
>>> Beda troselyje , i ji patenka dregme ir uzsala
>>>
>>> Jei yra variklio apsauga ir nenardai po gilesnes balas  tai  ta problema
>>> kaip ir neiskyla. Pvz pas mane 2 ziemas uzsaldavo(variklio apsaugos
>>> nebuvo) , dabar 2 ziemas jau neuzsala nors nieko nedariau(tik variklio
>>> apsauga uzdejau)
>>>
>>> Geriausia kai salta pries parkuojantis nakciai apsisukti is kart ir
>>> palikti imesta 2 pavara , pavaziavus pora kilometru atsyla
>>>
>>> Naujas troselis apie 500 LTL jei teisingai pamenu
>>>
>>>
>>>
>>>
>>>
>>>
>>> On 2014.01.21 10:47, booraz wrote:
>>>> Atejus salciams (-15,-10), labai sunkiai jungiasi pavaros kol nepasyla
>>>> variklis. Pasilimo laikas 15 min kaip minimum. Uzkurus ryte is vis
>>>> neina
>>>> praktiskai isjungti pirmo begio. Turi su dviem rankom perjungti i
>>>> laisva. Gal kas gali papasakoti apie ta begiu perjungimo mechanizma,
>>>> kiek yra realu, kad jis uzsala, sustingsta? Ar ten tie troseliai
>>>> kazkokiam tai skystyje ar tiesiog plastikiniuose vamzdeliuose?
>>>>
>>>> Toks trosas eina nuo raciago iki dezes:
>>>> http://manodalys.lt/product.php?id_product=1084220045
>>>>
>>>> Citroen Xsara Picasso, 2000 m., HDI.
>>>> --
>>>> booraz
>>>
>