Jei sumaišei skirtingus antifrizus tik pats dievas gali pasakyti kaip susimaišę skirtingi korozijos inhibidoriai tarpusavyje sureaguos. Korozijos inhibidorių užduotis sumažnti metalų koroziją bei poveikį gumoms. Jei skirtinguose antifrizuose esantys inhibidoriai vienas kitą neutralizavo tai visai įmanoma, kad prasidėjo korozija. Jei išbėgo nešvarus skystis tai faktas, kad jis kažką sugraužė, jei ne pompą, tai radijatorių ar gumos dalis. "Tomas" <info@nigeria.gov> wrote in message news:lct1qe$o1h$1@trimpas.omnitel.net... > Vo, cia idomiau. Pasitaiko kartais nupirkt koki auto, ish kurio ishbega > panashus i tai ka cia pasakei, rudas i rudis panashus skystis. Yra buve, > kad yra teke kazhka praardyt, pompa, termostatas, galva - viduj metalas > shvarus grazhus, be korozijos pozhymiu. Ar gali ta rudziu spalva pasidaryt > ne nuo korocijos, o del to, kad buvo sumaishyti skirtingu gamintoju, > skirtingu spalvu antifryzai? > > "Terpentinas" <nospam_ddainius@takas.lt> wrote in message > news:lcsnne$brj$1@trimpas.omnitel.net... >> Pigūs antifrizai jau po pusmečio >> būna sukėlę koroziją automobilio sstemoje ir išbėga rusvos spalvos su >> gausiu >> kiekių rūdžių. >