Ok. Kontrolinis klausimas - jei aušinimo skystis uždaroje sistemoje prarado spalvą (mano atveju) - kur dėjosi dažai? On 2014.02.05 12:12, Terpentinas wrote: > Jei sumaišei skirtingus antifrizus tik pats dievas gali pasakyti kaip > susimaišę skirtingi korozijos inhibidoriai tarpusavyje sureaguos. > Korozijos inhibidorių užduotis sumažnti metalų koroziją bei poveikį > gumoms. Jei skirtinguose antifrizuose esantys inhibidoriai vienas kitą > neutralizavo tai visai įmanoma, kad prasidėjo korozija. Jei išbėgo > nešvarus skystis tai faktas, kad jis kažką sugraužė, jei ne pompą, tai > radijatorių ar gumos dalis. > > "Tomas" <info@nigeria.gov> wrote in message > news:lct1qe$o1h$1@trimpas.omnitel.net... >> Vo, cia idomiau. Pasitaiko kartais nupirkt koki auto, ish kurio >> ishbega panashus i tai ka cia pasakei, rudas i rudis panashus skystis. >> Yra buve, kad yra teke kazhka praardyt, pompa, termostatas, galva - >> viduj metalas shvarus grazhus, be korozijos pozhymiu. Ar gali ta >> rudziu spalva pasidaryt ne nuo korocijos, o del to, kad buvo >> sumaishyti skirtingu gamintoju, skirtingu spalvu antifryzai? >> >> "Terpentinas" <nospam_ddainius@takas.lt> wrote in message >> news:lcsnne$brj$1@trimpas.omnitel.net... >>> Pigūs antifrizai jau po pusmečio >>> būna sukėlę koroziją automobilio sstemoje ir išbėga rusvos spalvos su >>> gausiu >>> kiekių rūdžių. >> >