Tema: Re: kB
Autorius: DK
Data: 2014-02-05 12:21:19
Ok. Kontrolinis klausimas - jei aušinimo skystis uždaroje sistemoje 
prarado spalvą (mano atveju) - kur dėjosi dažai?


On 2014.02.05 12:12, Terpentinas wrote:
> Jei sumaišei skirtingus antifrizus tik pats dievas gali pasakyti kaip
> susimaišę skirtingi korozijos inhibidoriai tarpusavyje sureaguos.
> Korozijos inhibidorių užduotis sumažnti metalų koroziją bei poveikį
> gumoms. Jei skirtinguose antifrizuose esantys inhibidoriai vienas kitą
> neutralizavo tai visai įmanoma, kad prasidėjo korozija. Jei išbėgo
> nešvarus skystis tai faktas, kad jis kažką sugraužė, jei ne pompą, tai
> radijatorių ar gumos dalis.
>
> "Tomas" <info@nigeria.gov> wrote in message
> news:lct1qe$o1h$1@trimpas.omnitel.net...
>> Vo, cia idomiau. Pasitaiko kartais nupirkt koki auto, ish kurio
>> ishbega panashus i tai ka cia pasakei, rudas i rudis panashus skystis.
>> Yra buve, kad yra teke kazhka praardyt, pompa, termostatas, galva -
>> viduj metalas shvarus grazhus, be korozijos pozhymiu. Ar gali ta
>> rudziu spalva pasidaryt ne nuo korocijos, o del to, kad buvo
>> sumaishyti skirtingu gamintoju, skirtingu spalvu antifryzai?
>>
>> "Terpentinas" <nospam_ddainius@takas.lt> wrote in message
>> news:lcsnne$brj$1@trimpas.omnitel.net...
>>> Pigūs antifrizai jau po pusmečio
>>> būna sukėlę koroziją automobilio sstemoje ir išbėga rusvos spalvos su
>>> gausiu
>>> kiekių rūdžių.
>>
>