Tema: Re: kB
Autorius: Signalizacija
Data: 2014-02-05 12:36:36
Taigi sake kad suskyla nx ir tiek. Lygiai kaip tam uzkinstam bakey. Ten 
irgi neisgaravo

On 2014.02.05 12:21, DK wrote:
> Ok. Kontrolinis klausimas - jei aušinimo skystis uždaroje sistemoje
> prarado spalvą (mano atveju) - kur dėjosi dažai?
>
>
> On 2014.02.05 12:12, Terpentinas wrote:
>> Jei sumaišei skirtingus antifrizus tik pats dievas gali pasakyti kaip
>> susimaišę skirtingi korozijos inhibidoriai tarpusavyje sureaguos.
>> Korozijos inhibidorių užduotis sumažnti metalų koroziją bei poveikį
>> gumoms. Jei skirtinguose antifrizuose esantys inhibidoriai vienas kitą
>> neutralizavo tai visai įmanoma, kad prasidėjo korozija. Jei išbėgo
>> nešvarus skystis tai faktas, kad jis kažką sugraužė, jei ne pompą, tai
>> radijatorių ar gumos dalis.
>>
>> "Tomas" <info@nigeria.gov> wrote in message
>> news:lct1qe$o1h$1@trimpas.omnitel.net...
>>> Vo, cia idomiau. Pasitaiko kartais nupirkt koki auto, ish kurio
>>> ishbega panashus i tai ka cia pasakei, rudas i rudis panashus skystis.
>>> Yra buve, kad yra teke kazhka praardyt, pompa, termostatas, galva -
>>> viduj metalas shvarus grazhus, be korozijos pozhymiu. Ar gali ta
>>> rudziu spalva pasidaryt ne nuo korocijos, o del to, kad buvo
>>> sumaishyti skirtingu gamintoju, skirtingu spalvu antifryzai?
>>>
>>> "Terpentinas" <nospam_ddainius@takas.lt> wrote in message
>>> news:lcsnne$brj$1@trimpas.omnitel.net...
>>>> Pigūs antifrizai jau po pusmečio
>>>> būna sukėlę koroziją automobilio sstemoje ir išbėga rusvos spalvos su
>>>> gausiu
>>>> kiekių rūdžių.
>>>
>>
>