Taigi sake kad suskyla nx ir tiek. Lygiai kaip tam uzkinstam bakey. Ten irgi neisgaravo On 2014.02.05 12:21, DK wrote: > Ok. Kontrolinis klausimas - jei aušinimo skystis uždaroje sistemoje > prarado spalvą (mano atveju) - kur dėjosi dažai? > > > On 2014.02.05 12:12, Terpentinas wrote: >> Jei sumaišei skirtingus antifrizus tik pats dievas gali pasakyti kaip >> susimaišę skirtingi korozijos inhibidoriai tarpusavyje sureaguos. >> Korozijos inhibidorių užduotis sumažnti metalų koroziją bei poveikį >> gumoms. Jei skirtinguose antifrizuose esantys inhibidoriai vienas kitą >> neutralizavo tai visai įmanoma, kad prasidėjo korozija. Jei išbėgo >> nešvarus skystis tai faktas, kad jis kažką sugraužė, jei ne pompą, tai >> radijatorių ar gumos dalis. >> >> "Tomas" <info@nigeria.gov> wrote in message >> news:lct1qe$o1h$1@trimpas.omnitel.net... >>> Vo, cia idomiau. Pasitaiko kartais nupirkt koki auto, ish kurio >>> ishbega panashus i tai ka cia pasakei, rudas i rudis panashus skystis. >>> Yra buve, kad yra teke kazhka praardyt, pompa, termostatas, galva - >>> viduj metalas shvarus grazhus, be korozijos pozhymiu. Ar gali ta >>> rudziu spalva pasidaryt ne nuo korocijos, o del to, kad buvo >>> sumaishyti skirtingu gamintoju, skirtingu spalvu antifryzai? >>> >>> "Terpentinas" <nospam_ddainius@takas.lt> wrote in message >>> news:lcsnne$brj$1@trimpas.omnitel.net... >>>> Pigūs antifrizai jau po pusmečio >>>> būna sukėlę koroziją automobilio sstemoje ir išbėga rusvos spalvos su >>>> gausiu >>>> kiekių rūdžių. >>> >> >