kiek ten jis tu padeciu turi? 2 - 3, tai ant "minimumo" kokius 250nm prisuki, taip va spilkas esu pametes bevaziuojant, ratas ir isejo I laukus pasigantyt "PxYra" wrote in message news:lhjrsv$n6n$1@trimpas.omnitel.net... kazkokius anekdotus jus sitoje temoje skaldot 1. tie pneumatiniai suktukai turi reguliatoriu kokia jega sukt, suktukas turi but jau prie pabaigos ir ant beveik silpniausio nustatytas kad atsiverzinetu 2. visose normaliose padangu montavimo vietose ratus prisuka su pneumatiniu ir ranko dar daverzia_patikrina ar visi gerai uzsukti ir tai yra reikalvimas (patikrint) is darbdaviu puses. 3. patys montuotojai liepa po kazkiek km pastitikrint_dasiverzt ratus "netavoreikalas" <reikalas@tavo.ne> wrote in message news:lhjplo$lv5$1@trimpas.omnitel.net... > su dinamometriniu prisukus, volvos aliuminius ratus, bent viena po > kiekvieno montavimo visada reikedavo priverzt, tai tiesiog pasitikrint po > kazkiek km ipratau ir nesuku galvos del smulkmenu. kai priverze viena kart > taip kad patys neatsisuko, tai kelyje atsukt rata reikejo ilgo vamdzio ir > kuvaldos > > "Brolis" wrote in message news:lhir1d$p1h$1@trimpas.omnitel.net... > > su sąlyga, kad visurs eilės, pasikeisti ratus nusprendžiau "belekur". > ta prasme važiavau namo pro MADĄ laisvės pr., pamačiau konteinerį ir > laisvus montuotojus. > nuėmė žieminius, uždėjo vasarinius super greitai. > rezultate neprisuktas kairys priekinis ratas ir sugadinti dviejų varžtų > srėgiai. > > > sutaupiau laiką vadinasi.